Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.08.2019 07:53 Publikacja: 08.08.2019 07:53
Foto: Shutterstock
Wedle różnych szacunków w Polsce jest już dostępnych ponad 7 tys. hulajnóg elektrycznych, z czego ponad połowa w Warszawie. Pomimo coraz większej popularności tego środka przemieszczania się, obowiązujące przepisy nie regulują statusu osoby poruszającej się na e-hulajnodze, czyli szerzej urządzeniu transportu osobistego (tzw. UTO). W konsekwencji, w tym zakresie można spotkać się z różnymi ocenami nie tylko ze strony organów upoważnionych do kontroli ruchu drogowego, lecz także urzędów oraz sądów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Rozporządzenie pozwalające na uznaniowe odstępstwa od stosowania Systemu Losowego Przydziału Spraw to poważny re...
Uchwała SN z 24 września jest doskonałym przykładem transpozycji orzeczenia europejskiego, połączonej z poszukiw...
To nie usprawnienie pracy sądów, jak zapewnia Waldemar Żurek, i nie wprowadzenie „sądów na telefon”, jak grzmi o...
Argumentacja ministrów, sędziów i profesorów w debacie o praworządności przypomina anegdotę o kobiecie, która po...
Osoby posiadające broń dla celów ochrony wymykają się z systemu instytucjonalnej kontroli, bo nie należą do klub...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas