Reklama

Jacek Nizinkiewicz: Rafał Trzaskowski musi się odelitarnić i odciąć od rządu, żeby wygrać

Najnowszy sondaż Ipsos pokazujący dużą przewagę kandydata KO nad Karolem Nawrockim nie powinien usypiać czujności Rafała Trzaskowskiego. Prezydent Warszawy nie ma wygranej w kieszeni, a ostatnie wydarzenia mu nie sprzyjają. Lepiej może nie być. Chyba że…

Publikacja: 17.01.2025 19:19

Rafał Trzaskowski podczas spotkania z sympatykami w Łomży

Rafał Trzaskowski podczas spotkania z sympatykami w Łomży

Foto: PAP/Artur Reszko

Najnowszy sondaż Ipsos na zlecenie TVP Info i programu „19:30” pokazuje, że w pierwszej turze wyborów prezydenckich Rafał Trzaskowski może liczyć na 32 proc. głosów, podczas gdy Karol Nawrocki na 22 proc. Pierwszy zyskuje prawie 4 pkt proc., a drugi tyle samo traci. Gdyby spotkali się w drugiej turze, zwyciężyłby kandydat Koalicji Obywatelskiej. Prezydent stolicy zdobyłby 42 proc. głosów, a prezes IPN – 29 proc. Wśród zdecydowanych prezydent stolicy może liczyć na 59,3 proc., a kandydat popierany przez PiS na 40,7 proc. Co z tego wynika?

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie polityczno - społeczne
Joanna Ćwiek-Świdecka: Rzeczpospolita Babska – czy tylko kobiety odpowiadają za niską dzietność?
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Analiza
Andrzej Łomanowski: To był tydzień porażek Donalda Trumpa
Opinie polityczno - społeczne
Vít Dostál, Wojciech Konończuk: Z Warszawy do Pragi bez uprzedzeń: jak Polska i Czechy stały się wzorem sąsiedztwa
Opinie polityczno - społeczne
Estera Flieger: Pięć wniosków z wykładu prof. Andrzeja Nowaka dla AfD w Berlinie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie polityczno - społeczne
Maciej Strzembosz: Adam Strzembosz – katolik, Polak, demokrata i sędzia
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama