Reklama

Prezes Wirtualnej Polski Holding Jacek Świderski: WP o krok od nowych przejęć

Prowadzimy rozmowy z kilkoma podmiotami polskimi i zagranicznymi. Głównie przyglądamy się firmom e-handlowym i innym, które mogłyby wzmocnić pozycję spółek, które już w tym segmencie mamy – mówi prezes Wirtualnej Polski Holding Jacek Świderski.

Aktualizacja: 02.02.2018 08:31 Publikacja: 01.02.2018 20:00

Jacek Świderski

Jacek Świderski

Foto: Rzeczpospolita, Jerzy Dudek

Jak wypadł IV kwartał na rynku reklamy internetowej i jak to wróży na ten rok całej branży i WP?

Jacek Świderski: Końcówka roku była dla rynku dobra, branża miała wiatr w plecy, czujemy, że nastąpiło ożywienie. Mamy nadzieję, że nie było to spowodowane końcówką roku, kiedy reklamodawcy wydają budżety, których nie udało się wydać wcześniej. Liczymy, że trend utrzyma się także w tym roku.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Do dziecka trzeba dwojga
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama