Reklama

Prezes Wirtualnej Polski Holding Jacek Świderski: WP o krok od nowych przejęć

Prowadzimy rozmowy z kilkoma podmiotami polskimi i zagranicznymi. Głównie przyglądamy się firmom e-handlowym i innym, które mogłyby wzmocnić pozycję spółek, które już w tym segmencie mamy – mówi prezes Wirtualnej Polski Holding Jacek Świderski.

Aktualizacja: 02.02.2018 08:31 Publikacja: 01.02.2018 20:00

Jacek Świderski

Jacek Świderski

Foto: Rzeczpospolita, Jerzy Dudek

Jak wypadł IV kwartał na rynku reklamy internetowej i jak to wróży na ten rok całej branży i WP?

Jacek Świderski: Końcówka roku była dla rynku dobra, branża miała wiatr w plecy, czujemy, że nastąpiło ożywienie. Mamy nadzieję, że nie było to spowodowane końcówką roku, kiedy reklamodawcy wydają budżety, których nie udało się wydać wcześniej. Liczymy, że trend utrzyma się także w tym roku.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Druga Japonia i inne zasadzki statystyki
Opinie Ekonomiczne
Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Dwa lata rządu Tuska. Czas na strategię, euro z Brukseli to za mało
Opinie Ekonomiczne
Gorynia, Hardt, Kośny, Kwarciński, Urbaniec: Ekonomia zamiast polaryzacji
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czy Polska wyjdzie z Unii?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama