Aktualizacja: 07.06.2018 21:00 Publikacja: 07.06.2018 21:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Firmy produkcyjne coraz więcej mówią teraz o wszelkiego typu innowacjach, Przemysł 4.0 to gospodarczy priorytet rządów. Czy wśród producentów artykułów gospodarstwa domowego ten pęd też widać?
Tak jak każdy inny sektor musimy odpowiadać na trendy i reagować na nowinki. Ludzie żyją otoczeni technologiami, które zmieniają życie i wpływają na coraz to inne jego dziedziny. W przypadku sprzętu kuchennego jest tak samo. Gdy wprowadzamy kolejne produkty, skupiamy się na umożliwieniu dobrych doświadczeń, a nie tylko na myśleniu o nowych rozważaniach. Doświadczenia konsumentów muszą być w centrum zainteresowania, chcemy sprawiać, że życie ludzi staje się przyjemniejsze. W ostatecznym rozrachunku chodzi o to, aby naprawdę doświadczyć, jak świetnie smakuje kurczak na parze z nowego piekarnika lub jak doskonale zostały usmażone naleśniki dzięki nowej płycie kuchennej.
Inflacja bazowa spadła i znalazła się w paśmie dopuszczalnych wahań wokół celu inflacyjnego NBP. Ale jeszcze nie...
Informacja, że na Wyspach Brytyjskich nasi rodacy zarabiają lepiej od miejscowych, paradoksalnie prowadzi do wni...
Programy kandydatów na prezydenta są w najlepszym przypadku „pilotami” inicjatyw, którymi za dwa i pół roku kusi...
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas