Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.06.2018 06:44 Publikacja: 24.06.2018 21:15
Maciej Bartłomiej Kamiński, wiceprezes Amica Handel i Marketing
Foto: materiały prasowe
Rz: Wasza strategia sprzed lat zakłada, że w 2023 r. Amica będzie miała 1,2 mld zł przychodów. Uda się?
Taki jest nasz cel, staramy się go osiągnąć. Strategia HIT 2023 wskazała kierunek, jak mamy się rozwijać. Określiła, że motorem rozwoju będzie sprzęt grzejny, czyli piekarniki i płyty do zabudowy, jak również kuchnie wolno stojące. Stawiamy na dalszy rozwój sieci dystrybucji w Europie, w szczególności na rynkach zachodnich, gdzie mamy potencjał wzrostu i duże szanse na sukces. W Europie Wschodniej jesteśmy obecni od lat. Zachód to rynki, na których sprzedają się głównie urządzenia do zabudowy, na które stawiamy w naszej strategii.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Coraz większe upały nie tylko dewastują środowisko i trwale zmieniają klimat. Nie tylko nasilają procesy migracy...
Ostatnie działania rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną odpowiedzią na problemy sektora. To żo...
Politycy – od prezydenta elekta Karola Nawrockiego po rządzącą KO – ściemniają, obiecując Polakom większą kwotę...
Podniecony swoimi sukcesami Władimir Władimirowicz Putin postanowił iść w ślady Władimira Iljicza, który przewid...
Chcemy rozmawiać o tym, co się w gospodarce udało, ale też, co poszło nie tak, gdzie system zawiódł, jakie refor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas