Maciej Bartłomiej Kamiński, Amica Handel i Marketing: Chcemy być graczem środka

Tworzymy użyteczne funkcje i praktyczne rozwiązania, na które stać każdego przeciętnego Polaka i Europejczyka – mówi wiceprezes Amica Handel i Marketing Maciej Bartłomiej Kamiński.

Aktualizacja: 25.06.2018 06:44 Publikacja: 24.06.2018 21:15

Maciej Bartłomiej Kamiński, wiceprezes Amica Handel i Marketing

Maciej Bartłomiej Kamiński, wiceprezes Amica Handel i Marketing

Foto: materiały prasowe

Rz: Wasza strategia sprzed lat zakłada, że w 2023 r. Amica będzie miała 1,2 mld zł przychodów. Uda się?

Taki jest nasz cel, staramy się go osiągnąć. Strategia HIT 2023 wskazała kierunek, jak mamy się rozwijać. Określiła, że motorem rozwoju będzie sprzęt grzejny, czyli piekarniki i płyty do zabudowy, jak również kuchnie wolno stojące. Stawiamy na dalszy rozwój sieci dystrybucji w Europie, w szczególności na rynkach zachodnich, gdzie mamy potencjał wzrostu i duże szanse na sukces. W Europie Wschodniej jesteśmy obecni od lat. Zachód to rynki, na których sprzedają się głównie urządzenia do zabudowy, na które stawiamy w naszej strategii.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Opinie Ekonomiczne
Pensje Polaków dogoniły zarobki Brytyjczyków. O czym to świadczy?
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: To nie są wybory prezydenckie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wojna orła ze smokiem
Opinie Ekonomiczne
Dr Mateusz Chołodecki: Czy można skutecznie regulować rynki cyfrowe
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Marzenie stanie się potrzebą