Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 25.06.2018 06:44 Publikacja: 24.06.2018 21:15
Maciej Bartłomiej Kamiński, wiceprezes Amica Handel i Marketing
Foto: materiały prasowe
Rz: Wasza strategia sprzed lat zakłada, że w 2023 r. Amica będzie miała 1,2 mld zł przychodów. Uda się?
Taki jest nasz cel, staramy się go osiągnąć. Strategia HIT 2023 wskazała kierunek, jak mamy się rozwijać. Określiła, że motorem rozwoju będzie sprzęt grzejny, czyli piekarniki i płyty do zabudowy, jak również kuchnie wolno stojące. Stawiamy na dalszy rozwój sieci dystrybucji w Europie, w szczególności na rynkach zachodnich, gdzie mamy potencjał wzrostu i duże szanse na sukces. W Europie Wschodniej jesteśmy obecni od lat. Zachód to rynki, na których sprzedają się głównie urządzenia do zabudowy, na które stawiamy w naszej strategii.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Od dekad istotną rolę katalizatorów wzrostu gospodarczego i transformacji strukturalnej w swoich krajach, a cora...
Uważajcie, komu dajecie władzę – to najważniejszy wniosek dla klientów banków płynący z opinii rzecznika TSUE w...
Upadek rządu François Bayrou przypomina, w jak głębokim kryzysie znajduje się dziś jeden z najważniejszych krajó...
Czy także w Polsce na wielkich inwestycjach infrastrukturalnych może się pojawić więcej technologii? Modele sztu...
Siłą „polskiej marki” w świecie ma być specjalistyczna wiedza i umiejętności pracowników, a nie niska cena ich z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas