Czasy tanich biletów lotniczych jeszcze nie minęły

Nie tylko paliwo ma wpływ na cenę biletów. Reszta kosztów w dużej mierze jest pod kontrolą przewoźników, więc jeśli chodzi o Ryanair, w najbliższym czasie ceny utrzymają się na niskim poziomie – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Ryanair Sun.

Publikacja: 01.07.2021 21:00

Czasy tanich biletów lotniczych jeszcze nie minęły

Foto: materiały prasowe

Czy rozgrywki piłkarskie w Euro są czasami żniw przewozowych dla takich linii jak Ryanair Sun? Bo przecież kibice latają do portów obsługiwanych przez Ryanaira?

Tak, rzeczywiście, wykonujemy dodatkowe rejsy rozkładowe i charterowe w związku z Euro 2020. Większość z nich była jednak zakontraktowana przez federacje piłkarskie kilka miesięcy temu. Oczywiście już w czasie samej imprezy pojawia się sporo zapytań o czartery dla kibiców, bo nie wiadomo ostatecznie, z jakich stolic będą oni podróżowali. To jest przecież uzależnione od tego, kto wygrał w kolejnej rundzie. Ale nie jest to dla nas znaczący biznes, po prostu dodanie kilku rejsów do naszej siatki, gdzie w tej chwili latanie rozkładowe i czarterowe tylko z polskich baz to ponad tysiąc operacji w tygodniu. Oczywiście w sytuacji, kiedy ma się gotową flotę, załogi i sloty, dobrze jest wykonać każdy rejs.

Pozostało 90% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację