Zysk netto grupy w porównaniu do analogicznego okresu rok temu wzrósł o 139,3 proc. do 5,15 mln zł. Skonsolidowane przychody grupa zwiększyła o ponad 46,3 proc. (z 34,91 mln zł do 51,08 mln zł). Rentowność netto wyniosła 10,08 proc.
O wynikach finansowych, planach biznesowych i procesie z Pocztą Polską z Rafałem Brzoską, prezesem grupy Integer.pl, rozmawia Aneta Stabryła.
[b]AS:[/b] Grupa Integer.pl ma bardzo dobre wyniki po trzecim kwartale. Dzięki czemu udało się osiągnąć takie rezultaty?
[b]RB:[/b] Wyniki rzeczywiście są bardzo dobre i przede wszystkim zgodne z naszymi oczekiwaniami i oczekiwaniami rynku. Konsekwentnie realizujemy strategię - po pierwsze dywersyfikacji usług, a po drugie, pozyskiwania nowych, lojalnych klientów. I to się udaje, jak widać po wynikach sprzedaży. Przykładem sukcesu są Paczkomaty 24/7, które już w czwartym kwartale osiągną rentowność i będą miały wpływ na pozytywne wyniki w kolejnych kwartałach.
[b]AS:[/b] Wspomniał Pan o zwiększeniu liczby klientów. Czy mimo spadającej liczby przesyłek i usługi Przesyłka Aglomeracja Poczty Polskiej, która - jak twierdzi jej kierownictwo - odbiera Wam część klientów biznesowych, zauważacie wzrost ich liczby?