Reklama

Marzena Strzelczak: To będzie egzamin z przywództwa

Niezbędna jest dziś otwarta komunikacja z pracownikami – mówi Marzena Strzelczak, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Publikacja: 21.06.2020 21:00

Marzena Strzelczak, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Marzena Strzelczak, prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Foto: materiały prasowe

Przejęła pani stery FOB, w okresie trudnym dla biznesu, gdy wiele firm może stanąć przed poważnym sprawdzianem z odpowiedzialności. W kryzysie 2008–2009 sporo firm go oblało. Czy teraz podejście do CSR (ang. Corporate Social Responsibility) jest już na tyle dojrzałe, że będzie lepiej?

Trudno to dzisiaj stwierdzić, ale na pewno pierwszy egzamin z odpowiedzialności firmy zdały. Biznes wykazał się ogromną empatią i zareagował bardzo szybko, nie szczędząc sił i środków na wsparcie walki z pandemią. Jednak ten właściwy test z odpowiedzialności wobec pracowników i całego otoczenia dopiero przed nami. Zobaczymy, jak firmy odnajdą się w nowej rzeczywistości, jak będą podchodziły do programów i projektów CSR, które miały w swojej strategii. Być może z części z nich będą teraz rezygnowały, by poszukać tych obszarów, gdzie ich wsparcie będzie teraz bardziej potrzebne.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama