Reklama

CEDC chce być liderem rynku wódki

Pierwsze półrocze 2015 roku będzie słabe na rynku wódki – mówi Monzer Elabrashy, prezes CEDC.

Publikacja: 08.12.2014 04:41

Monzer Elabrashy, prezes CEDC

Monzer Elabrashy, prezes CEDC

Foto: materiały prasowe

Na ile podwyżka akcyzy o 15 proc., która weszła w życie 1 stycznia 2014 r.  przełożyła się na spadek sprzedaży wódki w Polsce?

Z danych rynkowych wynika, że  w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy 2014 roku wielość sprzedaży detalicznej wódki była w Polsce o 4,1 proc. niższa niż przed rokiem. Jeżeli jednak weźmiemy pod uwagę wyłącznie październiki spadek rok do roku sięgał już prawie 9 proc.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Osładzanie życia bez opłat
Opinie Ekonomiczne
Cezary Kocik, mBank, o podwyżce CIT dla banków: Szkodliwa, dyskryminująca i krótkowzroczna
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Powrót do szkoły?
Opinie Ekonomiczne
Skąd wziąć brakujące miliardy na inwestycje
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie Ekonomiczne
Ekspert: Zabranie 800+ Ukraińcom to zła wiadomość także dla polskich pracowników
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama