Reklama

CEDC chce być liderem rynku wódki

Pierwsze półrocze 2015 roku będzie słabe na rynku wódki – mówi Monzer Elabrashy, prezes CEDC.

Publikacja: 08.12.2014 04:41

Monzer Elabrashy, prezes CEDC

Monzer Elabrashy, prezes CEDC

Foto: materiały prasowe

Na ile podwyżka akcyzy o 15 proc., która weszła w życie 1 stycznia 2014 r.  przełożyła się na spadek sprzedaży wódki w Polsce?

Z danych rynkowych wynika, że  w ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy 2014 roku wielość sprzedaży detalicznej wódki była w Polsce o 4,1 proc. niższa niż przed rokiem. Jeżeli jednak weźmiemy pod uwagę wyłącznie październiki spadek rok do roku sięgał już prawie 9 proc.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Dwa lata rządu Tuska. Czas na strategię, euro z Brukseli to za mało
Opinie Ekonomiczne
Gorynia, Hardt, Kośny, Kwarciński, Urbaniec: Ekonomia zamiast polaryzacji
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czy Polska wyjdzie z Unii?
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Fabryki AI, czyli gdzie i jak powstaje infrastruktura sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama