Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 14.04.2015 22:00 Publikacja: 14.04.2015 22:00
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
Najpopularniejsza obecnie grupa serwisów internetowych w naszym kraju jako ostatnia z wielkiej trójki portali podda się bowiem weryfikacji rynku kapitałowego. Jej poprzednicy zdali ten test całkiem nieźle, choć nie wszyscy.
Pierwszym portalem, który zmierzył się z giełdą i inwestorami, była Interia.pl stworzona przez informatyczny Comarch i grupę RMF FM. Zadebiutowała na parkiecie na początku 2001 r., w szczycie internetowej hossy. Po kilku latach została jednak przejęta przez niemiecką grupę Bauer i opuściła GPW. W jej ślady chciała pójść Arena, kojarzona z agresywną kampanią marketingową (jej bohaterką była Kayah). Firma w połowie 2001 r. nie zdołała przekonać do siebie inwestorów. Bez finansowania Arena szybko zakończyła żywot. Znacznie lepiej poszło katowickiej Hoga.pl, której w sierpniu 2001 r. udało się wejść na GPW. Portal przegrał jednak wyścig z liderami sektora i po kilku latach został przejęty przez Wasko. Działa obecnie w szczątkowej postaci.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedną z obietnic Donalda Tuska przy rekonstrukcji rządu było jego odchudzenie. Udało się, zamiast 27 mamy obecni...
Dane wskazują jasno: o ile w obszarach socjalnych i edukacyjnych UE radzi sobie stosunkowo dobrze, o tyle w fund...
Nowy prezydent myli role. Polityka gospodarcza to w polskim systemie konstytucyjnym domena rządu. Głowa państwa...
Pomysł ministra Andrzeja Domańskiego nie zadowoli tych, którzy liczyli na skasowanie podatku Belki, ale to krok...
„Niezrozumiałe” wzrosty najważniejszych kryptowalut to symptom szukania nowego sposobu na stabilizację rynków fi...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas