Reklama
Rozwiń
Reklama

Brak strategii to strategia

Wielkie firmy będą znikać i wcale nie jest to zjawisko marginalne. Aż co trzecia spółka za pięć lat nie będzie istniała w obecnej formie, a 7 proc. zniknie zupełnie – mówi starszy partner Boston Consulting Group w Nowym Jorku Martin Reeves.

Publikacja: 25.05.2015 22:00

Brak strategii to strategia

Foto: materiały prasowe

Rz: Czy w obecnych tak szybko zmieniających się realiach rynkowych ewoluuje podejście firm do przygotowywania strategii rozwoju?

Trudno powiedzieć czy u wszystkich się zmienia, na pewno powinno, ale różnie z tym bywa. Dotyczy to nie tylko branż uważanych za tradycyjne jak przemysł ciężki czy surowce poprzez finanse czy handel, ale także te najbardziej innowacyjne i obecne w świadomości od stosunkowo niedawna. Trzeba zdać sobie sprawę że konieczność uwzględnienia realiów gospodarki cyfrowej  w wieloletniej strategii rozwoju choćby dla firmy naftowej to dla jej zespołu prawdziwy koszmar.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Koźmiński: Inżynierowie chaosu
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Mercosur, czyli jak zamienić strach na szansę
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Sowiecki słoń w sercu Warszawy
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama