Aktualizacja: 02.04.2025 09:26 Publikacja: 25.09.2024 05:33
Foto: AFP
Gdy na początku poprzedniej dekady doświadczaliśmy eksplozji popularności platformy Facebook, dzisiejszy gigant z Palo Alto odważnie promował się wśród reklamodawców kampanią „Facebook NOW!”, wręcz krzycząc do przyszłych klientów, aby nie przegapili szansy, jaką dla ich interesów jest skorzystanie z tego kanału komunikacji. Korzystając z tej analogii w kontekście inwestycji polskich firm w Ukrainie, chciałoby się wykonać dzisiaj podobny krzyk, aby rozbudzić naszą uwagę i nie przegapić szansy, jaka rysuje się na horyzoncie.
Nie da się prowadzić biznesu w świecie niepewnych reguł. A to, co robi Trump swoją „zwariowaną” polityką celną,...
Szybciej, prościej, bardziej dynamicznie – tego dziś oczekują klienci od branży leasingowej. Chodzi o błyskawiczne decyzje, minimalne formalności i pełną integrację usług finansowych.
Europejska branża lotnicza apeluje do Komisji Europejskiej o pilne wdrożenie kompleksowej strategii, która zinte...
Gdy przed laty ówczesny polski rząd zainicjował nuklearny projekt, wiadomo było, że czeka nas nie lada łamigłówk...
Reformowanie dialogu społecznego bez udziału wszystkich zainteresowanych stron stoi w sprzeczności z jego ideą i...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Wysokie cła na zagraniczne auta w Stanach Zjednoczonych spowodują wzrost ceny lokalnej produkcji motoryzacyjnej....
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas