Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 07.01.2016 21:00 Publikacja: 07.01.2016 21:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Zalando bardzo szybko się rozwija, zwiększa przychody w tempie ponad 30 proc. rocznie i w tym roku może osiągnąć 3 mld euro obrotów. Czym różnicie się od innych odzieżowych sklepów internetowych?
Christoph Lange: Głównie tym, że koncentrujemy się tylko na modzie, nie jesteśmy sklepem, w którym można kupić wszystko i nic. Zaspokajamy modowe potrzeby naszych klientów. Poza tym mocno wierzymy w technologię i postrzegamy siebie jako firmę technologiczną działającą na rynku odzieżowym. Technologia daje nam narzędzia do spełniania potrzeb klientów, pozwoliła zbudować platformę, dzięki której mogą się dowiedzieć, jaką odzież na daną okazję powinni włożyć, a my im ją dostarczamy.
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
Konsumenci nie musieliby czekać aż do maja 2025 r. na obniżkę ceny kredytu, gdyby nie falstart z cięciem stóp pr...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas