Reklama
Rozwiń
Reklama

Zalando to głównie technologia

Odzieżowy e-handel będzie szybko rósł, ale tradycyjne sklepy nie znikną – mówi wiceprezes Zalando Christoph Lange.

Publikacja: 07.01.2016 21:00

Zalando to głównie technologia

Foto: materiały prasowe

Rz: Zalando bardzo szybko się rozwija, zwiększa przychody w tempie ponad 30 proc. rocznie i w tym roku może osiągnąć 3 mld euro obrotów. Czym różnicie się od innych odzieżowych sklepów internetowych?

Christoph Lange: Głównie tym, że koncentrujemy się tylko na modzie, nie jesteśmy sklepem, w którym można kupić wszystko i nic. Zaspokajamy modowe potrzeby naszych klientów. Poza tym mocno wierzymy w technologię i postrzegamy siebie jako firmę technologiczną działającą na rynku odzieżowym. Technologia daje nam narzędzia do spełniania potrzeb klientów, pozwoliła zbudować platformę, dzięki której mogą się dowiedzieć, jaką odzież na daną okazję powinni włożyć, a my im ją dostarczamy.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Reklama
Reklama