Reklama
Rozwiń
Reklama

Christoph von Tschirschnitz: Klasa średnia, to nasz największy sojusznik

Mieszkańcy Warszawy, Pragi, Bukaresztu zarabiają coraz więcej, coraz częściej są już to zarobki na zachodnim poziomie. I z tego co widzimy, chcą te pieniądze raczej wydawać - mówi Christoph von Tschirschnitz, prezes BMW na Europę Środkową i Południową

Aktualizacja: 16.03.2016 12:51 Publikacja: 16.03.2016 08:56

Christoph von Tschirschnitz: Klasa średnia, to nasz największy sojusznik

Foto: materiały prasowe

Sprzedaż łączna Grupy BMW w Polsce w 2015, to prawie 12 tysięcy aut. Chyba jest pan zadowolony z polskiego rynku?

W regionie, który mi podlega Polska stale odgrywa bardzo pozytywną rolę. Trwale rośnie i cały rynek i segment aut luksusowych. Zresztą podobnie jest w całym regionie. Nawet rynek grecki po długim okresie spadku zaczyna powoli się ożywiać. Trzeba jednak przyznać, że i my - producenci z sektora luksusowego nauczyliśmy się odpowiednio budować ofertę, która teraz jest znacznie bardziej urozmaicona, niż kiedyś. Chociażby weźmy BMW 2 Grand Tourer. Dla rodziny np z trójką dzieci 10 lat temu nie mieliśmy żadnej oferty - dzisiaj właśnie to auto stało się bardzo popularne. Dzisiaj taka rodzina ma ogromne szanse na kupno auta z segmentu premium, stało się dostępne. Żeby kupić takie auto wcale nie trzeba wypłukać się z gotówki - można je wziąć w leasing, bądź wybrać inną formę finansowania. Możliwości jest mnóstwo

Pozostało jeszcze 85% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama