Michał Fiszer: Jakie szanse ma lotnisko w Radomiu

Dopiero po bliższym przyjrzeniu się można dostrzec, że Radom ma pewien potencjał przewozowy, wbrew bardzo krytycznym opiniom, jakie się pojawiały. Czy mam rację, okaże się w ciągu najbliższych dwóch lat.

Publikacja: 23.03.2023 03:00

Michał Fiszer: Jakie szanse ma lotnisko w Radomiu

Foto: danuta matloch

Zawsze wolę latać z niewielkich lotnisk, nie znoszę wielkich molochów, oczekiwania w długich kolejkach na „check in”, a następnie maszerowania z 2 czy 3 km do właściwej hali przy rękawie, przy którym „przycumowano” mój samolot. Zawsze przygnębiają mnie loty z wielkich hubów, a lotniska Charlesa de Gaulle'a w Paryżu po prostu nie znoszę. Trzeba przyznać, że mimo remontu i dobrej organizacji pracy także nasze Okęcie staje się takim molochem, szczególnie, gdy latanie wróciło do łask po pandemii. Smutny efekt wielkiego ruchu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Czy warto deregulować?
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Wybory prezydenckie w KGHM
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Qui pro quo, czyli awantura o składkę
Opinie Ekonomiczne
RPP tnie stopy. Adam Glapiński ruszył z pomocą Karolowi Nawrockiemu
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Nie należało ciąć stóp przed wyborami
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku