Reklama

Heikki Koski: Strategia zbudowana na tranzycie

Równe traktowanie wszystkich przewoźników, to podstawa w biznesie. Chociaż Finnair jest dla nas najważniejszy – twierdzi w rozmowie z Danutą Walewską wiceprezes Finavia, szef lotniska w Helsinkach Heikki Koski.

Aktualizacja: 26.09.2016 07:09 Publikacja: 25.09.2016 18:53

Heikki Koski: Strategia zbudowana na tranzycie

Foto: Finavia

Rz: Finlandia to nieduży kraj położony na skraju Europy. Jak jest możliwe zbudowanie w takim miejscu lotniska, które nagle wyrasta na ważny port tranzytowy?

Heikki Koski: Podstawą jest rygorystyczna kontrola kosztów i pomysły na zachęcanie przewoźników, żeby z niego korzystali, czyli świadczenie usług, którym nic nie można zarzucić. Nie wystarczy zbudowanie najlepszej infrastruktury, z której będą korzystać przewoźnicy, ale od sprawnej współpracy między wszystkimi, którzy z tego lotniska będą korzystać. Ważna jest też możliwość zapewnienia punktualności rejsów wylatujących z naszego portu i nienagannej obsługi pasażerów, którzy do Helsinek przylatują.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama