Heikki Koski: Strategia zbudowana na tranzycie

Równe traktowanie wszystkich przewoźników, to podstawa w biznesie. Chociaż Finnair jest dla nas najważniejszy – twierdzi w rozmowie z Danutą Walewską wiceprezes Finavia, szef lotniska w Helsinkach Heikki Koski.

Aktualizacja: 26.09.2016 07:09 Publikacja: 25.09.2016 18:53

Heikki Koski: Strategia zbudowana na tranzycie

Foto: Finavia

Rz: Finlandia to nieduży kraj położony na skraju Europy. Jak jest możliwe zbudowanie w takim miejscu lotniska, które nagle wyrasta na ważny port tranzytowy?

Heikki Koski: Podstawą jest rygorystyczna kontrola kosztów i pomysły na zachęcanie przewoźników, żeby z niego korzystali, czyli świadczenie usług, którym nic nie można zarzucić. Nie wystarczy zbudowanie najlepszej infrastruktury, z której będą korzystać przewoźnicy, ale od sprawnej współpracy między wszystkimi, którzy z tego lotniska będą korzystać. Ważna jest też możliwość zapewnienia punktualności rejsów wylatujących z naszego portu i nienagannej obsługi pasażerów, którzy do Helsinek przylatują.

Pozostało 91% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację