Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.04.2017 15:00 Publikacja: 13.04.2017 14:28
Foto: Fotorzepa, Danuta Walewska
Dostawcy kateringu żywnościowego, firmy zajmujące się wystrojem wnętrz, mówią o powrocie w Polsce mody na tradycję. Dlaczego ten trend jest tak silny?
Bo Polacy zaczęli mocno zwracać uwagę na to, co jedzą i czym jedzą. Widać to po popycie na nasze wyroby. Dla Hefry, to świetne wsparcie biznesu — jesteśmy firmą polską z ponad 190-letnią tradycją, wszystkie nasze wyroby produkujemy ręcznie więc powrót takiej mody bardzo cieszy. Przy tym nasza „stołowa biżuteria", jak nazywamy wszystko, co stawia stawia, bądź kładzie się dzisiaj na stole, właśnie z tej polskiej tradycji czerpie najwięcej. A dodatkowo przecież każda sztuka nakrycia może być również spersonalizowana, i wręcz przypisana do konkretnej osoby, tak jak było to kiedyś.
Przy zachodzących w Polsce zmianach pokoleniowych i ekonomicznych gastronomia jest wręcz skazana na sukces, choc...
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas