Reklama

Lemańska: Nowy wspaniały handel

Internetowe zakupy to wybawienie od kolejek, w których bez irytacji nie potrafimy dziś poczekać nawet pięciu minut, od denerwujących, bo niezdecydowanych i nieuprzejmych, współkupujących czy narzucających się ekspedientek i ekspedientów.

Aktualizacja: 24.10.2017 09:14 Publikacja: 23.10.2017 20:58

Lemańska: Nowy wspaniały handel

Foto: 123RF

To także szansa na szybkie zakupienie dokładnie tego, czego się szuka, choćby oferujący to sklep znajdował się aż na Grenlandii. To możliwość ściągnięcia sobie na komórkę nowego albumu ulubionego zespołu albo właśnie wydanego e-booka i wożenia ze sobą wszystkich tych zasobów w jednym kieszonkowym urządzeniu.

Przede wszystkim jednak coraz więcej zakupów robimy już nie w nocy ze stacjonarnego komputera, ale ze smartfona czy tabletu, siedząc w kawiarni albo przeczekując w kinie nudne reklamy, żeby nie marnować coraz cenniejszego wolnego czasu.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zalewska: Dylematy finansowania zrównoważonego rozwoju
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Używane, tanio oddam. O co chodzi z amerykańskimi transporterami Stryker?
Opinie Ekonomiczne
Prof. Chłoń-Domińczak: Dlaczego ekonomiści rozmawiają o demografii
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Krakowiak: Regulacje nie są lekiem na wszystko
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Bułgaria, czyli o znaczeniu sprawnych instytucji
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama