Aktualizacja: 17.12.2014 07:57 Publikacja: 17.12.2014 04:34
Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR w Orange Polska
Foto: materiały prasowe
Rz: Twierdzą państwo, że społeczna odpowiedzialność firmy to sposób na budowanie jej wartości na rynku, zdobycie zaufania klientów czy też pozyskanie dobrych pracowników. Czy Orange jakoś mierzy efekty CSR?
Konrad Ciesiołkiewicz: Oczywiście badamy i mierzymy efekty naszej pracy. Mam na myśli zarówno rosnące zaufanie do marki – postrzeganie jej jako odpowiedzialnej czy bezpiecznej – jak i bardziej konkretne rzeczy. Dobrym przykładem jest dostosowanie naszych salonów i obsługi do potrzeb klientów niepełnosprawnych. Po wprowadzeniu udogodnień, które były konsultowane ze środowiskiem tych osób, sprawdzamy, jakie jest zainteresowanie klientów dokumentami z powiększoną czcionką czy pisanymi brajlem, wreszcie pytamy ich o satysfakcję z usług i obsługi.
Od dekad istotną rolę katalizatorów wzrostu gospodarczego i transformacji strukturalnej w swoich krajach, a cora...
Uważajcie, komu dajecie władzę – to najważniejszy wniosek dla klientów banków płynący z opinii rzecznika TSUE w...
Upadek rządu François Bayrou przypomina, w jak głębokim kryzysie znajduje się dziś jeden z najważniejszych krajó...
Czy także w Polsce na wielkich inwestycjach infrastrukturalnych może się pojawić więcej technologii? Modele sztu...
Siłą „polskiej marki” w świecie ma być specjalistyczna wiedza i umiejętności pracowników, a nie niska cena ich z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas