Reklama

Włączyć CSR w projekty biznesowe

O korzyściach ze społecznej odpowiedzialności mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR w Orange Polska.

Aktualizacja: 17.12.2014 07:57 Publikacja: 17.12.2014 04:34

Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR w Orange Polska

Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR w Orange Polska

Foto: materiały prasowe

Rz: Twierdzą państwo, że społeczna odpowiedzialność firmy to sposób na budowanie jej wartości na rynku, zdobycie zaufania klientów czy też pozyskanie dobrych pracowników. Czy Orange jakoś mierzy efekty CSR?

Konrad Ciesiołkiewicz: Oczywiście badamy i mierzymy efekty naszej pracy. Mam na myśli zarówno rosnące zaufanie do marki – postrzeganie jej jako odpowiedzialnej czy bezpiecznej – jak i bardziej konkretne rzeczy. Dobrym przykładem jest dostosowanie naszych salonów i obsługi do potrzeb klientów niepełnosprawnych. Po wprowadzeniu udogodnień, które były konsultowane ze środowiskiem tych osób, sprawdzamy, jakie jest zainteresowanie klientów dokumentami z powiększoną czcionką czy pisanymi brajlem, wreszcie pytamy ich o satysfakcję z usług i obsługi.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok.

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Czytaj, to co ważne.
Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama