Aktualizacja: 17.12.2014 07:57 Publikacja: 17.12.2014 04:34
Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR w Orange Polska
Foto: materiały prasowe
Rz: Twierdzą państwo, że społeczna odpowiedzialność firmy to sposób na budowanie jej wartości na rynku, zdobycie zaufania klientów czy też pozyskanie dobrych pracowników. Czy Orange jakoś mierzy efekty CSR?
Konrad Ciesiołkiewicz: Oczywiście badamy i mierzymy efekty naszej pracy. Mam na myśli zarówno rosnące zaufanie do marki – postrzeganie jej jako odpowiedzialnej czy bezpiecznej – jak i bardziej konkretne rzeczy. Dobrym przykładem jest dostosowanie naszych salonów i obsługi do potrzeb klientów niepełnosprawnych. Po wprowadzeniu udogodnień, które były konsultowane ze środowiskiem tych osób, sprawdzamy, jakie jest zainteresowanie klientów dokumentami z powiększoną czcionką czy pisanymi brajlem, wreszcie pytamy ich o satysfakcję z usług i obsługi.
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
Konsumenci nie musieliby czekać aż do maja 2025 r. na obniżkę ceny kredytu, gdyby nie falstart z cięciem stóp pr...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas