Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.12.2014 07:57 Publikacja: 17.12.2014 04:34
Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor komunikacji korporacyjnej i CSR w Orange Polska
Foto: materiały prasowe
Rz: Twierdzą państwo, że społeczna odpowiedzialność firmy to sposób na budowanie jej wartości na rynku, zdobycie zaufania klientów czy też pozyskanie dobrych pracowników. Czy Orange jakoś mierzy efekty CSR?
Konrad Ciesiołkiewicz: Oczywiście badamy i mierzymy efekty naszej pracy. Mam na myśli zarówno rosnące zaufanie do marki – postrzeganie jej jako odpowiedzialnej czy bezpiecznej – jak i bardziej konkretne rzeczy. Dobrym przykładem jest dostosowanie naszych salonów i obsługi do potrzeb klientów niepełnosprawnych. Po wprowadzeniu udogodnień, które były konsultowane ze środowiskiem tych osób, sprawdzamy, jakie jest zainteresowanie klientów dokumentami z powiększoną czcionką czy pisanymi brajlem, wreszcie pytamy ich o satysfakcję z usług i obsługi.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Bez alternatywnych strategii perspektywy ukraińskiej gospodarki na rok 2026 wydają się wysoce niepewne – zwłaszc...
Kapitał zasilający polskie start-upy właśnie wysechł jak kałuża w czas suszy. Czy projekt europejskiej unii kapi...
Hutnictwo to strategiczna gałąź gospodarki, której znaczenie, w związku z transformacją energetyczną, będzie tyl...
Etapowe upłynnienie aktywów Skarbu Państwa może przynieść niemałe wpływy do budżetu. I pomóc w przywróceniu zach...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas