Reklama

Maleje atrakcyjność rynku autogazu

Jeszcze kilka lat temu każdy kierowca, podróżując na dowolnej trasie w Polsce, mógł zaobserwować stosunkowo dużo punktów specjalizujących się niemal wyłącznie w sprzedaży autogazu. Szczególnie widoczne były na obszarach wiejskich.

Publikacja: 10.02.2015 21:00

Tomasz Furman

Tomasz Furman

Foto: Fotorzepa/Waldemar Kompala

Dziś jest to działalność zamierająca. Niewątpliwie część z nich musiała upaść z powodu rosnącej konkurencji, zwłaszcza stacji paliw. Te, sprzedając benzyny, olej napędowy, autogaz, ale i inne produkty, jak chociażby artykuły spożywcze, na czele z już niemal obowiązkowymi hot dogami i kawą, nie zostawiły żadnych szans na rozwój działalności polegającej wyłącznie na sprzedaży LPG.

Czarę goryczy właścicieli małych obiektów musiały wreszcie przelać rosnące wymagania techniczne, prawne i finansowe związane ze sprzedażą autogazu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Opinie Ekonomiczne
Wojciech Warski: O przywódcach i narzędziach przymusu ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Brak zaufania podcina nam skrzydła. Jest źle
Reklama
Reklama