Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 03.03.2015 21:00 Publikacja: 03.03.2015 21:00
Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska Magda Starowieyska
Rz: Jakie trendy są dziś, pana zdaniem, najbardziej widoczne w branży reklamy zewnętrznej na świecie i w Polsce?
William Eccleshare: Powiedziałbym, że dziś to przede wszystkim cyfryzacja oraz zacieśniający się związek reklamy zewnętrznej i urządzeń mobilnych pozwalających coraz częściej – czy to za pomocą kodów QR (graficznych kodów zamkniętych w kwadracie, opracowanych w 1984 r. przez japońską firmę Denso-Wave, pozwalających odczytywać treści za pomocą urządzeń mobilnych – red.), czy NFC (technologia komunikacji radiowej pozwalająca m.in. na płatności zbliżeniowe – red.) – na odbiór przekazu reklamowego. Konsumenci spędzają coraz więcej czasu, używając smartfonów. Na całym świecie widoczne są na tym polu różne eksperymenty. Smartfon staje się narzędziem zakupów.
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
Konsumenci nie musieliby czekać aż do maja 2025 r. na obniżkę ceny kredytu, gdyby nie falstart z cięciem stóp pr...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas