To dobry czas na innowacje

Widzimy, że rynek reklamy jest silniejszy – mówi prezes Clear Channel William Eccleshare.

Publikacja: 03.03.2015 21:00

To dobry czas na innowacje

Foto: Fotorzepa, Magda Starowieyska Magda Starowieyska

Rz: Jakie trendy są dziś, pana zdaniem, najbardziej widoczne w branży reklamy zewnętrznej na świecie i w Polsce?

William Eccleshare: Powiedziałbym, że dziś to przede wszystkim cyfryzacja oraz zacieśniający się związek reklamy zewnętrznej i urządzeń mobilnych pozwalających coraz częściej – czy to za pomocą kodów QR (graficznych kodów zamkniętych w kwadracie, opracowanych w 1984 r. przez japońską firmę Denso-Wave, pozwalających odczytywać treści za pomocą urządzeń mobilnych – red.), czy NFC (technologia komunikacji radiowej pozwalająca m.in. na płatności zbliżeniowe – red.) – na odbiór przekazu reklamowego. Konsumenci spędzają coraz więcej czasu, używając smartfonów. Na całym świecie widoczne są na tym polu różne eksperymenty. Smartfon staje się narzędziem zakupów.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: Czy warto deregulować?
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Wybory prezydenckie w KGHM
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Qui pro quo, czyli awantura o składkę
Opinie Ekonomiczne
RPP tnie stopy. Adam Glapiński ruszył z pomocą Karolowi Nawrockiemu
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Nie należało ciąć stóp przed wyborami
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku