Aktualizacja: 07.05.2015 22:00 Publikacja: 07.05.2015 22:00
Foto: materiały prasowe
Rz: W najbliższy czwartek w Warszawie odbędzie się organizowane przez „Rzeczpospolitą" III Polish Food Export Forum, na którym przedstawiciel Lubelskiego opowie, jak tworzyć lokalne hity eksportowe. Region ma receptę na sukces?
Sławomir Sosnowski: Nasza recepta to współpraca z biznesem i samorządami. Budujemy system wsparcia przedsiębiorców oparty na relacjach pomiędzy tymi podmiotami. W strukturach urzędu marszałkowskiego stworzyliśmy zespół Biznes.Lubelskie, który zajmuje się profesjonalną obsługą inwestorów i eksporterów. System budujemy przy wsparciu firmy doradczej PwC. Realizujemy wspólny projekt, który ma się przyczynić do wzmocnienia wizerunku oraz atrakcyjności inwestycyjnej województwa. Jesteśmy otwarci na współpracę z biznesem z całego świata, w sposób szczególny zachęcamy do kontaktu z nami polskich przedsiębiorców ze wszystkich regionów.
Walka z chińskimi platformami e-handlu Temu czy Shein to tylko preludium do znacznie poważniejszego i nieuniknio...
Jesteśmy w momencie przełomu, dlatego apelujemy do aktualnie pełniących władzę, ale też tych w opozycji: korzyst...
Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych muszą wyjść ze strefy komfortu, bo najbardziej intratny biznes zaczyna im co...
Wizja państwowej sieci handlowej może wyglądać jak sen o „narodowym dobrobycie”, ale z rynkową rzeczywistością m...
Dzięki Funduszom Europejskim dla Polski Wschodniej (FEPW) firmy z tego regionu mają nowe możliwości na finansowanie innowacyjnych pomysłów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) oferuje startupom w Polsce Wschodniej dostęp do siedmiu Platform startowych, które dają realne wsparcie lokalnych biznesów i zwiększenie konkurencyjność przedsiębiorstw. Są to partnerstwa ośrodków innowacji dające darmowe, kompleksowe programy wsparcia startupów od momentu rejestracji spółki.
Sukces gospodarczy państwa to skumulowany efekt różnych czynników i zbiegu szczęśliwych okoliczności: mądrości e...
Robotyzacja procesów budowlanych przestała być futurystyczną wizją. Staje się realnym narzędziem, które można zastosować tu i teraz. Na współczesnym placu budowy rola człowieka będzie się zmieniać – mówi Mirosław Rzeszutko, Head of Product Management w firmie wienerberger.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas