Aktualizacja: 19.05.2015 00:50 Publikacja: 18.05.2015 22:00
Robert Gilhooly
Foto: Bloomberg News
Rz: Miał pan ofertę pozostania na stanowisku prezesa Austrian Airlines i szansę rozwijania tej linii po bardzo trudnym okresie. Dlaczego zdecydował się pan przejść do zarządzania low-costem Sun Express?
Jaan Albrecht: Rzeczywiście oferta pozostania na pięć lat w Austrian dawała poczucie komfortu. W Wiedniu mieszka się wspaniale. Ale Sun Express, joint venture Lufthansy i Turkish Airlines, to coś nowego. Projekt stał się ważny od momentu, kiedy Lufthansa zdecydowała się, właśnie na bazie Sun stworzyć linię niskokosztową Eurowings, która wchłonie Germanwings. Ta nazwa zniknie, co zresztą było wcześniej planowane. Sun Express ma właśnie stać się platformą do jej budowy.
Od dekad istotną rolę katalizatorów wzrostu gospodarczego i transformacji strukturalnej w swoich krajach, a cora...
Uważajcie, komu dajecie władzę – to najważniejszy wniosek dla klientów banków płynący z opinii rzecznika TSUE w...
Upadek rządu François Bayrou przypomina, w jak głębokim kryzysie znajduje się dziś jeden z najważniejszych krajó...
Czy także w Polsce na wielkich inwestycjach infrastrukturalnych może się pojawić więcej technologii? Modele sztu...
Siłą „polskiej marki” w świecie ma być specjalistyczna wiedza i umiejętności pracowników, a nie niska cena ich z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas