Polak nie chce już przepłacać

W naszym kraju utarło się powiedzenie, że Polak jest mądry po szkodzie. Nie brakuje dziedzin życia, w których nasza niefrasobliwość ma się nadal bardzo dobrze. Zmiany na lepsze widać natomiast w robieniu zakupów.

Publikacja: 02.06.2015 22:00

Beata Drewnowska

Beata Drewnowska

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Ze zwykłych klientów stajemy się smart shopperami. Trend, od wielu lat popularny na Zachodzie, trafił w naszym kraju na podatny grunt. Nie od dziś wiadomo, że nie lubimy przepłacać. W przypadku inteligentnych zakupów nie chodzi jednak o zaciskanie pasa czy skąpstwo, ale zwykły rozsądek. Coraz więcej z nas rozumie, że nie warto przepłacać, kiedy nie jest to konieczne. Stąd rosnąca popularność wyprzedaży i outletów. A smart shoppingowi sprzyja rozkwit sklepów internetowych, pomagają mu również porównywarki cenowe dostępne online.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Opinie Ekonomiczne
Leszek Pacholski: Interesy ludzi nauki nie uwzględniają potrzeb polskiej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Jak skrócić tydzień pracy w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Stanisław Stasiura: Kanada – wybory w czasach wojny celnej
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Polscy milionerzy wolą luksusowe samochody i spa niż nieruchomości