Reklama

Polak nie chce już przepłacać

W naszym kraju utarło się powiedzenie, że Polak jest mądry po szkodzie. Nie brakuje dziedzin życia, w których nasza niefrasobliwość ma się nadal bardzo dobrze. Zmiany na lepsze widać natomiast w robieniu zakupów.

Publikacja: 02.06.2015 22:00

Beata Drewnowska

Beata Drewnowska

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Ze zwykłych klientów stajemy się smart shopperami. Trend, od wielu lat popularny na Zachodzie, trafił w naszym kraju na podatny grunt. Nie od dziś wiadomo, że nie lubimy przepłacać. W przypadku inteligentnych zakupów nie chodzi jednak o zaciskanie pasa czy skąpstwo, ale zwykły rozsądek. Coraz więcej z nas rozumie, że nie warto przepłacać, kiedy nie jest to konieczne. Stąd rosnąca popularność wyprzedaży i outletów. A smart shoppingowi sprzyja rozkwit sklepów internetowych, pomagają mu również porównywarki cenowe dostępne online.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Budżetowa hulaj dusza, ale piekło jest
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Ptak-Iglewska: Biznes celowo gra z kaucjami
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Grawitacji nie ma!
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Zbrojenia? Konkurencja, głupcze
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Henryk Zimakowski: Kiedy LOT odzyska samofinansowanie?
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama