Reklama

Polak nie chce już przepłacać

W naszym kraju utarło się powiedzenie, że Polak jest mądry po szkodzie. Nie brakuje dziedzin życia, w których nasza niefrasobliwość ma się nadal bardzo dobrze. Zmiany na lepsze widać natomiast w robieniu zakupów.

Publikacja: 02.06.2015 22:00

Beata Drewnowska

Beata Drewnowska

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Ze zwykłych klientów stajemy się smart shopperami. Trend, od wielu lat popularny na Zachodzie, trafił w naszym kraju na podatny grunt. Nie od dziś wiadomo, że nie lubimy przepłacać. W przypadku inteligentnych zakupów nie chodzi jednak o zaciskanie pasa czy skąpstwo, ale zwykły rozsądek. Coraz więcej z nas rozumie, że nie warto przepłacać, kiedy nie jest to konieczne. Stąd rosnąca popularność wyprzedaży i outletów. A smart shoppingowi sprzyja rozkwit sklepów internetowych, pomagają mu również porównywarki cenowe dostępne online.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz:: Kupujemy okręty, czyli gospodarka, głupcze!
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Opinie Ekonomiczne
Strategia, która COŚ zmienia
Opinie Ekonomiczne
Kiedy w końcu na emeryturę? Miejsce pracy decyduje za nas
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wyścig Rosji z czasem
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama