Reklama
Rozwiń
Reklama

Polak nie chce już przepłacać

W naszym kraju utarło się powiedzenie, że Polak jest mądry po szkodzie. Nie brakuje dziedzin życia, w których nasza niefrasobliwość ma się nadal bardzo dobrze. Zmiany na lepsze widać natomiast w robieniu zakupów.

Publikacja: 02.06.2015 22:00

Beata Drewnowska

Beata Drewnowska

Foto: Fotorzepa, Dominik Pisarek Dominik Pisarek

Ze zwykłych klientów stajemy się smart shopperami. Trend, od wielu lat popularny na Zachodzie, trafił w naszym kraju na podatny grunt. Nie od dziś wiadomo, że nie lubimy przepłacać. W przypadku inteligentnych zakupów nie chodzi jednak o zaciskanie pasa czy skąpstwo, ale zwykły rozsądek. Coraz więcej z nas rozumie, że nie warto przepłacać, kiedy nie jest to konieczne. Stąd rosnąca popularność wyprzedaży i outletów. A smart shoppingowi sprzyja rozkwit sklepów internetowych, pomagają mu również porównywarki cenowe dostępne online.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Niewidzialne kobiety. O równość szans będziemy walczyć jeszcze 100 lat
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama