Reklama
Rozwiń
Reklama

Kia: Będziemy walczyć o Europę

Nasze auta nie są drogie, ale nie jest to równoważne z „taniochą" - zapewnia Michael Cole, dyrektor generalny Kia Motor Europe.

Publikacja: 27.01.2016 10:22

Kia: Będziemy walczyć o Europę

Foto: materiały prasowe

Kia przez całe lata była kojarzona z tanią marką, niekoniecznie najbardziej urodziwymi i niekoniecznie najwyższej jakości. Opinię o jakości zmieniła 7- letnia gwarancja, a i modele stały się coraz bardziej atrakcyjne. Co teraz przesądza, że należy do najszybciej rosnących marek w Europie?

Nie można mieć wielkich planów zwiększenia sprzedaży namawiając klientów: kupujcie nasze auta, bo są naprawdę tanie. Cena ma w tym wypadku znaczenie drugorzędne. Tak samo, jak siedmioletnia gwarancja była już „wisienką na torcie". Auta Kia nadal są niedrogie, ale na poważnie wzięliśmy się nie tylko za wygląd zewnętrzny, ale i dopracowanie wnętrza aut. Nowy Sportage, nowa Optima, nowy Cee'd który będzie w niedługiej przyszłości ich wnętrza w żadnym wypadku nie wskazują, że jest to tania marka. Bo nie jest. Nasze auta nie są drogie, ale nie jest to równoważne z „taniochą".

Pozostało jeszcze 84% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Reklama
Reklama