Reklama

Kia: Będziemy walczyć o Europę

Nasze auta nie są drogie, ale nie jest to równoważne z „taniochą" - zapewnia Michael Cole, dyrektor generalny Kia Motor Europe.

Publikacja: 27.01.2016 10:22

Kia: Będziemy walczyć o Europę

Foto: materiały prasowe

Kia przez całe lata była kojarzona z tanią marką, niekoniecznie najbardziej urodziwymi i niekoniecznie najwyższej jakości. Opinię o jakości zmieniła 7- letnia gwarancja, a i modele stały się coraz bardziej atrakcyjne. Co teraz przesądza, że należy do najszybciej rosnących marek w Europie?

Nie można mieć wielkich planów zwiększenia sprzedaży namawiając klientów: kupujcie nasze auta, bo są naprawdę tanie. Cena ma w tym wypadku znaczenie drugorzędne. Tak samo, jak siedmioletnia gwarancja była już „wisienką na torcie". Auta Kia nadal są niedrogie, ale na poważnie wzięliśmy się nie tylko za wygląd zewnętrzny, ale i dopracowanie wnętrza aut. Nowy Sportage, nowa Optima, nowy Cee'd który będzie w niedługiej przyszłości ich wnętrza w żadnym wypadku nie wskazują, że jest to tania marka. Bo nie jest. Nasze auta nie są drogie, ale nie jest to równoważne z „taniochą".

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Jan Polowczyk: Polska gościnność kontra weto prezydenta
Opinie Ekonomiczne
Prof. Agnieszka Słomka-Gołębiowska: Wykorzystajmy mądrze szansę dziejową i wypracowany potencjał
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Drony i dramatycznie trudny wybór
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Reklama
Reklama