Reklama

Kia: Będziemy walczyć o Europę

Nasze auta nie są drogie, ale nie jest to równoważne z „taniochą" - zapewnia Michael Cole, dyrektor generalny Kia Motor Europe.

Publikacja: 27.01.2016 10:22

Kia: Będziemy walczyć o Europę

Foto: materiały prasowe

Kia przez całe lata była kojarzona z tanią marką, niekoniecznie najbardziej urodziwymi i niekoniecznie najwyższej jakości. Opinię o jakości zmieniła 7- letnia gwarancja, a i modele stały się coraz bardziej atrakcyjne. Co teraz przesądza, że należy do najszybciej rosnących marek w Europie?

Nie można mieć wielkich planów zwiększenia sprzedaży namawiając klientów: kupujcie nasze auta, bo są naprawdę tanie. Cena ma w tym wypadku znaczenie drugorzędne. Tak samo, jak siedmioletnia gwarancja była już „wisienką na torcie". Auta Kia nadal są niedrogie, ale na poważnie wzięliśmy się nie tylko za wygląd zewnętrzny, ale i dopracowanie wnętrza aut. Nowy Sportage, nowa Optima, nowy Cee'd który będzie w niedługiej przyszłości ich wnętrza w żadnym wypadku nie wskazują, że jest to tania marka. Bo nie jest. Nasze auta nie są drogie, ale nie jest to równoważne z „taniochą".

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Ochrona zamiast nacjonalizacji
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Polska potrzebuje inwestycyjnej ofensywy
Opinie Ekonomiczne
Donald Trump: Narcyz, Herostrates 21. wieku
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Polska Rzeczpospolita Piratów
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Polska Rzeczpospolita Piratów Drogowych
Reklama
Reklama