Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2016 20:17 Publikacja: 01.06.2016 20:17
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala
Nie mają właściwie nic poza pomysłem, serwerami oraz bazą klientów i wykonawców usługi. Jednak dzięki nowej technologii sprytnie łączą podaż z popytem. Tak się dzieje np. w przypadku najbardziej znanego Ubera. Aplikacja na smartfona kojarzy klienta z odpowiednim usługodawcą, pasażera szukającego taksówki ze zwykłym kierowcą amatorem, który chce go przewieźć i na tym zarobić. Dzięki temu takie firmy błyskawicznie podbijają rynek, osiągając wręcz kosmiczne wyceny.
W inwestowaniu w OZE brakuje strategii, planu i koordynacji. W efekcie marnotrawimy nie tylko inwestycje, ale i...
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Podatek od handlu może pójść w górę i objąć internet. Podatki sektorowe to wygodne dla polityków narzędzie. Wybo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas