Aktualizacja: 23.06.2016 22:24 Publikacja: 23.06.2016 20:51
Zdaniem ekspertów można robić biznes, pamiętając o byciu patriotą, ale nie wszyscy zgodzili się, że te pojęcia muszą się ze sobą łączyć
Foto: Fotorzepa, Borys Skrzyński
– Patriotyzm nie jest czymś, co można traktować zaściankowo albo w kategoriach przeszłości. Dobrze pojęty patriotyzm gospodarczy jest konieczny i należy go rozumieć nie jako na przykład dotowanie firm przez państwo, ale jako tworzenie dobrych warunków do funkcjonowania biznesu w Polsce – mówiła prof. Małgorzata Zaleska, prezes GPW, podczas debaty poświęconej patriotyzmowi gospodarczemu.
Programy kandydatów na prezydenta są w najlepszym przypadku „pilotami” inicjatyw, którymi za dwa i pół roku kusi...
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Choć wicepremier Kosiniak-Kamysz właśnie ogłasza kolejny kontrakt na sprzedaż polskiego uzbrojenia, to prawda je...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas