Reklama
Rozwiń
Reklama

GPW: Debata: Patriotyzm gospodarczy może przynieść wymierne korzyści

W gospodarce jest miejsce na patriotyzm, który przede wszystkim mierzony jest efektywnością firm. Może się też przejawiać we wzajemnym szacunku państwa i przedsiębiorców.

Aktualizacja: 23.06.2016 22:24 Publikacja: 23.06.2016 20:51

Zdaniem ekspertów można robić biznes, pamiętając o byciu patriotą, ale nie wszyscy zgodzili się, że

Zdaniem ekspertów można robić biznes, pamiętając o byciu patriotą, ale nie wszyscy zgodzili się, że te pojęcia muszą się ze sobą łączyć

Foto: Fotorzepa, Borys Skrzyński

– Patriotyzm nie jest czymś, co można traktować zaściankowo albo w kategoriach przeszłości. Dobrze pojęty patriotyzm gospodarczy jest konieczny i należy go rozumieć nie jako na przykład dotowanie firm przez państwo, ale jako tworzenie dobrych warunków do funkcjonowania biznesu w Polsce – mówiła prof. Małgorzata Zaleska, prezes GPW, podczas debaty poświęconej patriotyzmowi gospodarczemu.

Trudna definicja

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Reklama
Reklama