Reklama

W biznesie nie ma sentymentów

Walka wszelkimi metodami z konkurencją, prawne zastrzeganie kolorów, kopiowanie promocji – w walce o klienta wszystko jest możliwe.

Publikacja: 26.09.2016 21:12

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Dlatego postępowanie producenta alkoholi, który najpierw rozpoczął prace nad nową marką, by następnie ze zdziwieniem zauważyć, że konkurent zastrzegł sobie prawa do tej nazwy, wydaje się cokolwiek zaskakujące.

Nawet w świecie sztuki, gdzie w przeciwieństwie do biznesu wszyscy chodzą z głową w chmurach, w sprawach praktycznych wykazują jednak dużo większą zapobiegliwość. Legendarna założycielka krakowskiego Muzeum Sztuki Nowoczesnej, czyli MOCAK, tę chwytliwą nazwę trzymała, jak sama wspomina, w tajemnicy, do momentu kiedy udało się jej zarejestrować domenę internetową mocak.pl. Czyli można i wydaje się to zupełnie naturalne.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Jacek J. Wojciechowicz: Czy powinniśmy obawiać się sztucznej inteligencji?
Opinie Ekonomiczne
Czy rynek może uratować przyrodę?
Opinie Ekonomiczne
Valdis Dombrovskis: UE zmienia kurs i słucha głosu przedsiębiorców
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Połowa lata
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Gospodarka w zmienionym rządzie Tuska ważna, ale nie najważniejsza. Szkoda
Reklama
Reklama