Reklama

W biznesie nie ma sentymentów

Walka wszelkimi metodami z konkurencją, prawne zastrzeganie kolorów, kopiowanie promocji – w walce o klienta wszystko jest możliwe.

Publikacja: 26.09.2016 21:12

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Dlatego postępowanie producenta alkoholi, który najpierw rozpoczął prace nad nową marką, by następnie ze zdziwieniem zauważyć, że konkurent zastrzegł sobie prawa do tej nazwy, wydaje się cokolwiek zaskakujące.

Nawet w świecie sztuki, gdzie w przeciwieństwie do biznesu wszyscy chodzą z głową w chmurach, w sprawach praktycznych wykazują jednak dużo większą zapobiegliwość. Legendarna założycielka krakowskiego Muzeum Sztuki Nowoczesnej, czyli MOCAK, tę chwytliwą nazwę trzymała, jak sama wspomina, w tajemnicy, do momentu kiedy udało się jej zarejestrować domenę internetową mocak.pl. Czyli można i wydaje się to zupełnie naturalne.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama