Reklama
Rozwiń
Reklama

Handel słabo notowany

Jak na branżę, która rocznie sprzedaje tylko żywność za ponad 200 mld zł, jej giełdowa reprezentacja jest wyjątkowo mizerna.

Publikacja: 05.12.2016 19:49

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Niewielkie są szanse na zmianę tej sytuacji, bo o ile generalnie prawo jest w Polsce nieprzewidywalne, o tyle handel ma dodatkowo na horyzoncie kilka wyjątkowo niekorzystnych rozwiązań.

Tymczasem do wejścia na giełdę szykuje się sieć supermarketów Dino, która jest przykładem udanej strategii rozwoju w jednym regionie i stopniowego wchodzenia do kolejnych. Pokazuje również, że nawet na tak mocno konkurencyjnym rynku, jak sprzedaż detaliczna żywności, można znaleźć niszę.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama