Handel słabo notowany

Jak na branżę, która rocznie sprzedaje tylko żywność za ponad 200 mld zł, jej giełdowa reprezentacja jest wyjątkowo mizerna.

Publikacja: 05.12.2016 19:49

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Niewielkie są szanse na zmianę tej sytuacji, bo o ile generalnie prawo jest w Polsce nieprzewidywalne, o tyle handel ma dodatkowo na horyzoncie kilka wyjątkowo niekorzystnych rozwiązań.

Tymczasem do wejścia na giełdę szykuje się sieć supermarketów Dino, która jest przykładem udanej strategii rozwoju w jednym regionie i stopniowego wchodzenia do kolejnych. Pokazuje również, że nawet na tak mocno konkurencyjnym rynku, jak sprzedaż detaliczna żywności, można znaleźć niszę.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację