Reklama
Rozwiń
Reklama

Sektor, który będzie rosnąć

Dzisiaj tematem naszej analizy jest branża, która może uchodzić za trudną. Nie w sensie biznesowym – w sektorze opakowań i powiązanej z nim poligrafii mamy nieustanny rozwój.

Publikacja: 13.12.2016 20:42

Marcin Piasecki

Marcin Piasecki

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Dzielą nas kosmiczne odległości od siermiężnego peerelowskiego świata opakowań zastępczych, którego jedyną zaletą było to, że niekiedy pojawiały się wtedy świetne projekty graficzne. Polski przemysł opakowań jest coraz większy i coraz bardziej różnorodny. Potrafimy produkować opakowania na masową skalę, ale również wytwarzamy opakowania bardziej wysublimowane, w limitowanych seriach i na wyrafinowane zamówienia, tak jak robi to Dekorglass z Działdowa.

Jednocześnie jest to branża skazana na rozwój. Z kilku zasadniczych powodów. Przede wszystkim dlatego, że produkcja najróżniejszych typów opakowań w tym masowym wymiarze będzie rosła. Jest to oczywiście związane z rozwojem rynku e-commerce. Dosyć zaskakujące i raczej nie do utrzymania jest to, że część firm działających na tym rynku wysyła towary do klientów w opakowaniach może trwałych, ale ohydnych od strony estetycznej. Konkurencja na rynku jest ogromna i pod względem jakości opakowania również na rynku e-commerce stanie się powszechna.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama