Reklama

Wygrywa ten, kto pierwszy zrozumie potrzeby klienta

Przy pewnej skali nie jest już możliwe prowadzenie biznesu bez BI - mówi Paweł Krawczykowski z Accenture Polska.

Publikacja: 19.12.2016 19:47

Wygrywa ten, kto pierwszy zrozumie potrzeby klienta

Foto: materiały prasowe

Rz: Po co w ogóle firmom rozwiązania typu BI, czy klasyczne systemy ERP i CRM już nie wystarczają?

Paweł Krawczykowski: Business Intelligence odnosi się do wszystkich procesów przetwarzania i przekształcania informacji, które pomagają podejmować właściwe decyzje biznesowe. Obecnie klient jest zupełnie inny niż kilka, kilkanaście lat temu. Nowe trendy spowodowały gwałtowny wzrost zapotrzebowania na rozwiązania BI. Dzięki nim wygrywa ten, kto szybciej zdiagnozuje przyczyny spadku sprzedaży, niezadowolenia klientów czy zmianę jego preferencji. Typowe systemy ERP i CRM tego nie potrafią. Ich funkcje koncentrują się wokół konkretnych obszarów, np. HR, logistyki czy obsługi klienta. Warstwa analityczna jest w nich uboższa, a to ona często jest kluczem do wykrycia zmian w zachowaniach i trendach.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Czy czterodniowy tydzień pracy jest dla nas dobry?
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Prawdziwi politycy, czyli jak się dorasta w MON
Opinie Ekonomiczne
Eksperci FOR: Orbanizacja gospodarki odpadami w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Jaki będzie XI Kongres Ekonomistów Polskich?
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Reklama
Reklama