Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.02.2017 20:10 Publikacja: 20.02.2017 19:33
Polscy klienci coraz chętniej korzystają z cyfrowych form kontaktu z firmami ubezpieczeniowymi (laptop, smartfon, tablet), nie oznacza to jednak, że są gotowi zrezygnować z tradycyjnych metod, takich jak rozmowa przez telefon czy bezpośrednie spotkanie z agentem.
Wyniki naszego badania pt. „Zachowania i lojalność klientów w branży ubezpieczeniowej", które objęło ponad 3000 klientów polskich firm z tej branży, pokazują znaczący wzrost znaczenia zdalnych kanałów komunikacji. Aż 51 proc. ankietowanych korzysta zarówno z kanałów cyfrowych, jak i tradycyjnych, to o 9 punktów proc. więcej niż jeszcze dwa lata temu. Warto zauważyć, że choć wzrosła chęć klientów do korzystania jednocześnie z kanałów online i offline, to odsetek klientów korzystających tylko z kanałów cyfrowych się nie zmieniła.
Od początku czerwca ceny ropy naftowej wzrosły o ponad 20 proc. Jak zwykle rynek ropy reaguje na sytuację polity...
W inwestowaniu w OZE brakuje strategii, planu i koordynacji. W efekcie marnotrawimy nie tylko inwestycje, ale i...
Polskie firmy są w ścisłej czołówce światowej najrzetelniejszych, najbardziej terminowych płatników faktur za to...
Unia Europejska zabiega o przestrzeń wolnego handlu w świecie nieprzyjaznej geopolityki i egoizmów narodowych.
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Wiele rzeczy stanęło w Polsce w miejscu. I same z siebie nie chcą zdecydowanie ruszyć do przodu, czekając na lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas