Łukasz Dyląg: Słowa zamiast numeru PIN

Z perspektywy firm, dla których pracują ogromne centra obsługi klienta, czas obsługi jednej osoby ma kolosalne znaczenie - mówi Łukasz Dyląg, prezes spółki VoicePIN.

Aktualizacja: 24.04.2017 20:37 Publikacja: 24.04.2017 18:51

Łukasz Dyląg, prezes spółki VoicePIN

Łukasz Dyląg, prezes spółki VoicePIN

Foto: materiały prasowe

Rz: Jakie branże są dzisiaj najbardziej otwarte na rozwiązania biometryczne?

Łukasz Dyląg: Oczywiście banki, ale też firmy ubezpieczeniowe czy telekomunikacyjne chętnie wdrażają takie systemy. Widzimy też możliwości zastosowania biometrii głosowej w nowych sektorach rynku, prowadzimy już rozmowy w tym zakresie.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Sławomir Mentzen i Adrian Zandberg. Gospodarczy iluzjoniści
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Dlaczego w Sejmie widać puste ławki
Opinie Ekonomiczne
Jak rozwiązać problem jawności wynagrodzeń? Odpowiedź można znaleźć w... Biblii
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Następne cięcie stóp procentowych najwcześniej we wrześniu?
Opinie Ekonomiczne
Pensje Polaków dogoniły zarobki Brytyjczyków. O czym to świadczy?