Reklama
Rozwiń
Reklama

Łukasz Dyląg: Słowa zamiast numeru PIN

Z perspektywy firm, dla których pracują ogromne centra obsługi klienta, czas obsługi jednej osoby ma kolosalne znaczenie - mówi Łukasz Dyląg, prezes spółki VoicePIN.

Aktualizacja: 24.04.2017 20:37 Publikacja: 24.04.2017 18:51

Łukasz Dyląg, prezes spółki VoicePIN

Łukasz Dyląg, prezes spółki VoicePIN

Foto: materiały prasowe

Rz: Jakie branże są dzisiaj najbardziej otwarte na rozwiązania biometryczne?

Łukasz Dyląg: Oczywiście banki, ale też firmy ubezpieczeniowe czy telekomunikacyjne chętnie wdrażają takie systemy. Widzimy też możliwości zastosowania biometrii głosowej w nowych sektorach rynku, prowadzimy już rozmowy w tym zakresie.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama