Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.05.2017 21:35 Publikacja: 01.05.2017 21:23
Foto: Archiwum
Trudno się dziwić, że reakcją było co najmniej powątpiewanie. W 2016 r. zarejestrowano w Polsce 164 auta elektryczne, a od 2010 r. – według danych firmy Samar – 464. W Niemczech w 2016 r. przybyło 11,4 tys. (łącznie jest ich ok. 25,5 tys.), we Francji 21,7 tys., a w Norwegii – 24,2 tys. Różnica jest kolosalna. Co istotne, także Niemcy mówią o milionie aut z alternatywnym napędem, które mają się poruszać po ich drogach za kilka lat. Tyle że plany te obejmują także pojazdy z napędem hybrydowym.
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Zamiast z górnikami rząd powinien umówić się z obywatelami na ramy transformacji energetycznej. I pokazać kierun...
Hasło „suwerenność technologiczna” musi w Europie stać się ciałem. I to szybko. Do zagrożeń związanych z potężną...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas