Reklama
Rozwiń
Reklama

Polscy internauci lubią konkrety

Branżowi eksperci i szefowie działających w Polsce e-sklepów od dawna emocjonują się wejściem nad Wisłę Amazona. Buduje w Polsce magazyny? Wejdzie, wieszczono. Przygotowuje polską wersję niemieckiego serwisu? Teraz wejdzie już na pewno... Mijają miesiące i lata, a klienci nadal czekają.

Publikacja: 19.12.2017 21:00

Polscy internauci lubią konkrety

Foto: Fotolia

Szum, który nieustannie towarzyszy działaniom (a nawet ich brakowi) amerykańskiego giganta, okazuje się obcy rzeczowym Chińczykom. Alibaba podbija Polskę po cichu. Jego serwis AliExpress systematycznie rozwija ofertę zgodnie z oczekiwaniami klientów. Łatwiejsze zwroty towaru, możliwość płatności w doskonale znanym internautom systemie PayU, do tego niskie ceny, serwis w polskiej (choć często straszliwie koślawej) wersji językowej – i przepis na sukces gotowy. Potwierdzają to dane: na niemieckiej stronie Amazona zakupy robi co miesiąc kilkaset tysięcy Polaków, podczas gdy na serwisie AliExpress już 5 mln. To przepaść. I dowód na to, że internauci cenią konkrety.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Dlaczego chińskie auta zwyciężają?
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Przepisy widmo, ale ryzyko realne
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Reklama
Reklama