Reklama

Polscy internauci lubią konkrety

Branżowi eksperci i szefowie działających w Polsce e-sklepów od dawna emocjonują się wejściem nad Wisłę Amazona. Buduje w Polsce magazyny? Wejdzie, wieszczono. Przygotowuje polską wersję niemieckiego serwisu? Teraz wejdzie już na pewno... Mijają miesiące i lata, a klienci nadal czekają.

Publikacja: 19.12.2017 21:00

Polscy internauci lubią konkrety

Foto: Fotolia

Szum, który nieustannie towarzyszy działaniom (a nawet ich brakowi) amerykańskiego giganta, okazuje się obcy rzeczowym Chińczykom. Alibaba podbija Polskę po cichu. Jego serwis AliExpress systematycznie rozwija ofertę zgodnie z oczekiwaniami klientów. Łatwiejsze zwroty towaru, możliwość płatności w doskonale znanym internautom systemie PayU, do tego niskie ceny, serwis w polskiej (choć często straszliwie koślawej) wersji językowej – i przepis na sukces gotowy. Potwierdzają to dane: na niemieckiej stronie Amazona zakupy robi co miesiąc kilkaset tysięcy Polaków, podczas gdy na serwisie AliExpress już 5 mln. To przepaść. I dowód na to, że internauci cenią konkrety.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Obiecanki cacanki, a naród się cieszy…
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Afera na sierpień
Opinie Ekonomiczne
Marcin Zieliński: Ukryte pułapki nowego budżetu UE dla Polski
Opinie Ekonomiczne
Przemysław Tychmanowicz: Likwidacji podatku Belki nie ma, ale też jest OKI
Opinie Ekonomiczne
Polska wciąż importuje rosyjskie węglowodory
Reklama
Reklama