Ceny OC się ustabilizowały

Dochodowość ubezpieczeń komunikacyjnych OC, mimo niedawnych podwyżek cen, jest niewielka – zapewnia Agnieszka Wrońska, prezes Link4 w rozmowie z Reginą Skibińską.

Aktualizacja: 20.12.2017 08:36 Publikacja: 20.12.2017 07:40

Agnieszka Wrońska

Agnieszka Wrońska

Foto: materiały prasowe

Rz: Link4 jako jedna z pierwszych firm wprowadziła telematykę, czyli monitorowanie sposobu jazdy kierowców w zamian za niższą składkę. Rozwiązanie wprowadzono pół roku temu; czy się sprawdziło?

Telematykę wprowadziliśmy w kwietniu tego roku i mimo braku kampanii marketingowej produktu z programu korzysta już 6 tys. osób. „Kasa wraca" – tak nazywa się ten program – polega na tym, że klient pobiera na telefon nawigację NaviExpert, która ma moduł telematyczny działający wtedy, gdy kierowca przejedzie co najmniej 200 km w miesiącu, w tym co najmniej pięć dni po 10 km. Zależy nam, żeby określić jak najbardziej precyzyjnie jazdę kierowców, którzy regularnie korzystają z telematyki. Oceniamy m.in. płynność jazdy i jej zgodność z przepisami. Analizujemy też korelację między różnymi parametrami stylu jazdy, co pozwala ustalić, czy kierowca jest bezpiecznym użytkownikiem drogi. Do tej pory nasi klienci „wyjeździli" średnio 12 proc. dodatkowej zniżki, co przy obecnych cenach ubezpieczeń jest warte uwagi. Oprócz tego mogą bezpłatnie korzystać z najlepszej nawigacji samochodowej w Polsce według testów Auto Moto.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Opinie Ekonomiczne
Jak zaprząc oszczędności do pracy na rzecz konkurencyjnej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Blackout, czyli co naprawdę się stało w Hiszpanii?
Opinie Ekonomiczne
Czy leci z nami pilot? Apel do premiera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Pytam kandydatów na prezydenta: które ustawy podpiszecie? Czas na konkrety
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku