Reklama

Na co najczęściej skarżą się pacjenci

Rzecznik Praw Pacjenta podsumował swoją działalność w 2021 r. w zakresie zgłoszeń pacjentów i rozpatrywanych spraw. W kolejnym roku pandemii, a także Roku Bezpieczeństwa Pacjenta Biuro Rzecznika zarejestrowało ponad 141 tys. spraw.

Publikacja: 21.03.2022 17:51

Na co najczęściej skarżą się pacjenci

Foto: Adobe Stock

dgk

Pacjenci chętnie korzystali z Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590. Konsultanci z Biura Rzecznika odebrali tą drogą ponad 110 tys. sygnałów. Udzielali dzwoniącym informacji o sposobie postępowania w przypadku konkretnych problemów oraz przyjmowali zgłoszenia dotyczące naruszeń praw pacjenta. Pacjenci szukali też na infolinii rzetelnych informacji o aktualnych wytycznych epidemicznych czy zmianach w organizacji pracy placówek opieki zdrowotnej.

Pomoc lekarska z przeszkodami

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Ochrona zdrowia
Ochrona zdrowia: impas w sprawie ustawy podwyżkowej. „Konin to dopiero preludium”
Ochrona zdrowia
Nowa lista szczepień z refundacją w aptekach od 25 sierpnia
Ochrona zdrowia
Dr Tadeusz Oleszczuk: System kradnie współpracę z pacjentem
Ochrona zdrowia
Konkurs na onkologię z Funduszu Medycznego. Wpłynęło więcej wniosków niż w 2023 r.
Ochrona zdrowia
Priorytety duńskiej prezydencji w zdrowiu. W planach start trilogów w sprawie Aktu o lekach krytycznych
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama