Reklama

Koronawirus. Będą nowe obostrzenia? Niedzielski: Decyzji nie ma

Ostatni wzrost liczby nowych przypadków koronawirusem to anomalia poświąteczna, nie odwrócenie trendu spadkowego - powiedział minister zdrowia Adam Niedzielski. Pytany o kolejne obostrzenia oświadczył, że na razie nie ma decyzji w tym zakresie.

Publikacja: 05.01.2022 12:12

Minister zdrowia Adam Niedzielski

Minister zdrowia Adam Niedzielski

Foto: Fotorzepa, Jakub Czermiński

zew

Dziś Ministerstwo Zdrowia informowało o 17 196 nowych przypadkach koronawirusa SARS-CoV-2, śmierci 183 osób z powodu COVID-19 i 449 z powodu współistnienia COVID-19 z innymi schorzeniami. Liczba nowych dodatnich wyników testów jest o 10,4 proc. wyższa niż przed tygodniem. To piąty dzień z rzędu, gdy tydzień do tygodnia liczba nowych zakażeń rośnie.

Na konferencji prasowej dotyczącej opieki przedszpitalnej dla pacjentów z COVID-19 do tych danych odniósł się minister zdrowia Adam Niedzielski. - W ciągu ostatnich pięciu dni widzimy, że mamy systematyczne wzrosty. Poziom zakażeń jest zauważalnie większy. Dzisiejszy wynik to o ponad 10 proc. więcej niż tydzień temu. W poprzednich dniach mieliśmy wyniki wyższe nawet o 20-25 proc. i to jest sytuacja, która budzi oczywiście ogromny niepokój - powiedział.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ochrona zdrowia
Młodzi lekarze bez stażu podyplomowego?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ochrona zdrowia
Do 2030 r. w Europie będzie brakować 4,5 mln pracowników ochrony zdrowia
Ochrona zdrowia
Jeden lekarz na 300 pacjentów w szpitalach psychiatrycznych
Ochrona zdrowia
Likwidacja izb wytrzeźwień paraliżuje SOR-y
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Ochrona zdrowia
COVID-19. Mniej szczepionek, ale też mniej zainteresowanych
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama