Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.07.2020 15:45 Publikacja: 02.07.2020 00:01
Foto: stock.adobe.com
Od zabójstwa czarnoskórego mężczyzny – Georga Floyda, świat żyje protestami i zamieszkami w Stanach Zjednoczonych. W mediach społecznościowych masowo pojawiły się hashtagi „black lives matter” oraz „blm”. Na samym Instagramie pierwszego użyto ponad dwadzieścia milionów razy, drugiego pięć milionów. – Black Lives Mater to kolejna akcja typu #metoo, tyle że na szerszą skalę – mówił w rozmowie z „Rzeczpospolitą” dr hab. Michał Głowacki, medioznawca, wykładowca akademicki. – Obecnie mamy wiele narzędzi, za pośrednictwem których możemy wyrażać siebie, komunikować się.
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas