Aktualizacja: 17.11.2016 06:13 Publikacja: 16.11.2016 22:04
Facebook celuje w umieszczaniu sponsorowanych wpisów obok prawdziwych treści.
Foto: Wikimedia Commons
Według firmy StatCounter zdarzyło się tak pierwszy raz w historii i świadczy o przewadze rynku mobilnego nad komputerami stacjonarnymi i laptopami. Do urządzeń mobilnych w badaniu GlobalStats zaliczano przede wszystkim smartfony i tablety. To właśnie one mają odpowiadać za 51,3 proc. odsłon stron internetowych. Pecety - "tylko" za 48,7 proc.
Z badania tego wynika również, że użytkownicy mobilni w coraz większym stopniu wytwarzają dane, a nie tylko konsumują informacje. Już teraz użytkownicy smartfonów generują ok. 5 petabajtów danych dziennie. To doskonała wiadomość dla tych, którzy chcą wykorzystać te informacje do budowania profilu użytkownika na potrzeby reklamy.
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas