Aktualizacja: 13.01.2021 15:12 Publikacja: 13.01.2021 14:58
Foto: materiały prasowe
- W ciągu 12 miesięcy deweloper podpisał umowy najmu z takimi klientami jak Media Expert, 4f, Inpost, Allegro czy Phoenix Contact na ponad 2,1 mln mkw. powierzchni, to aż 800 tys. mkw. więcej niż rok wcześniej. Na ten wynik, mimo trwającego od marca stanu epidemii, wpływ miał przede wszystkim szybki rozwój e-commerce – czytamy w komunikacie Panattoni. - Ożywieniu na rynku magazynowo-przemysłowym sprzyjały też nowe trendy – m.in. przenoszenie produkcji z Azji bliżej konsumenta końcowego. Sieci handlowe dbały o zachowanie ciągłości łańcucha dostaw.
Polski rynek jest bardzo atrakcyjny dla globalnych sieci handlowych. Debiutują u nas nowe marki, na rynek wracaj...
Ostatnie zmiany przepisów są pozytywne dla kupujących domy i mieszkania na własny użytek. Pod górkę mogą mieć ci...
Majowa obniżka stóp procentowych nie wywoła ekspozycji popytu na mieszkania. Klienci, którzy już szukali nieruch...
Eika Asset Management rozwija portfel inwestycji w Polsce. Rozpoczyna się budowa kompleksu logistycznego North W...
W bułgarskim Burgas mediana cen mieszkań to niespełna 5,6 tys. zł za mkw., o połowę mniej niż we Władysławowie w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas