Reklama
Rozwiń

Centra handlowe z 40 nowymi markami

Polskie nieruchomości komercyjne przyciągają większość kapitału inwestycyjnego płynącego do krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Publikacja: 24.03.2015 16:03

Park Handlowy Bielany we Wrocławiu

Park Handlowy Bielany we Wrocławiu

Foto: Materiały Inwestora

Tak wynika z najnowszego raportu PRCH Retail Research Forum. Analitycy policzyli, że w 2014 roku na polskim rynku zadebiutowało blisko 40 zagranicznych marek. Największą grupę stanowili przedstawiciele sieci amerykańskich i włoskich, głównie z branży modowej. W ubiegłym roku coraz większą popularnością cieszą się także sklepy typu pop-up spełniające funkcje pilotażowe dla znanych marek.

Avon i Turcy

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Nieruchomości
Tyle sprzedający chcą za mieszkania z drugiej ręki
Nieruchomości
Nowy szef Speedwella w Polsce: wierzymy w rynek mieszkaniowy
Nieruchomości
Wakacje we własnym mieszkaniu w kurorcie
Nieruchomości
Ponad 27 mln euro dla spółki Echo Investment
Nieruchomości
Druga obniżka stóp. Będzie przełom na rynku mieszkań?