Reklama

Centra handlowe z 40 nowymi markami

Polskie nieruchomości komercyjne przyciągają większość kapitału inwestycyjnego płynącego do krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Publikacja: 24.03.2015 16:03

Park Handlowy Bielany we Wrocławiu

Park Handlowy Bielany we Wrocławiu

Foto: Materiały Inwestora

Tak wynika z najnowszego raportu PRCH Retail Research Forum. Analitycy policzyli, że w 2014 roku na polskim rynku zadebiutowało blisko 40 zagranicznych marek. Największą grupę stanowili przedstawiciele sieci amerykańskich i włoskich, głównie z branży modowej. W ubiegłym roku coraz większą popularnością cieszą się także sklepy typu pop-up spełniające funkcje pilotażowe dla znanych marek.

Avon i Turcy

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Dom dla Polaka. Jak duży ma być?
Nieruchomości
Apartamenty premium. Chłodna 35 na zielonym świetle
Nieruchomości
Prywatni inwestorzy wydają miliardy na publiczną infrastrukturę
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne. Jakie budynki preferują inwestorzy
Nieruchomości
Jawność cen mieszkań w praktyce. Deweloperzy zdali egzamin?
Reklama
Reklama