Reklama
Rozwiń
Reklama

Centra handlowe z 40 nowymi markami

Polskie nieruchomości komercyjne przyciągają większość kapitału inwestycyjnego płynącego do krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Publikacja: 24.03.2015 16:03

Park Handlowy Bielany we Wrocławiu

Park Handlowy Bielany we Wrocławiu

Foto: Materiały Inwestora

Tak wynika z najnowszego raportu PRCH Retail Research Forum. Analitycy policzyli, że w 2014 roku na polskim rynku zadebiutowało blisko 40 zagranicznych marek. Największą grupę stanowili przedstawiciele sieci amerykańskich i włoskich, głównie z branży modowej. W ubiegłym roku coraz większą popularnością cieszą się także sklepy typu pop-up spełniające funkcje pilotażowe dla znanych marek.

Avon i Turcy

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Nowoczesne biura dla państwowych instytucji. Są konsolidacje
Nieruchomości
Spółdzielnie zbudują zasób dostępnych mieszkań?
Nieruchomości
Elewator we Wrocławiu wraca do gry. Powstaną mieszkania i lofty
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje centrum logistyczne na Śląsku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Grupa Dom Development pewna rekordu sprzedaży mieszkań. Ale na rynku ciągle niespokojnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama