Reklama

Dwa miliony klientów w ciągu 1,5 godziny

Rynek tradycyjnych centrów handlowych jest nasycony. Inwestorzy stawiają więc na centra wyprzedażowe. Jest na nie miejsce na południu i w centrum Polski.

Aktualizacja: 24.06.2015 10:00 Publikacja: 24.06.2015 09:08

Centrum wyprzedażowe Outlet Toruń to kompleks handlowy powstający przy głównej drodze wyjazdowej z T

Centrum wyprzedażowe Outlet Toruń to kompleks handlowy powstający przy głównej drodze wyjazdowej z Torunia w kierunku Bydgoszczy

Foto: Materiały Inwestora

Czym są outlety? Podstawowym parametrem centrum wyprzedażowego, odróżniającym ten projekt od innych obiektów handlowych, jest oferta produktów o cenach minimum 30 proc. niższych niż w regularnych sklepach.

- Wyprzedażowe centra handlowe, zazwyczaj o powierzchni od 12 do 25 tys. mkw., zlokalizowane są najczęściej na gęsto zaludnionych obrzeżach aglomeracji, co pozwala na dotarcie nawet dwóch milionów klientów w przeciągu półtoragodzinnego czasu dojazdu. Tak szerokie zakreślenie strefy zasięgu jest niezbędne dla funkcjonowania obiektu o specyficznej funkcji wyprzedażowej – tłumaczą eksperci firmy CBRE, w swoim najnowszym raporcie „Wyprzedażowe centra handlowe – kolejny etap rozwoju rynku".

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Echo Investment sprzedało centrum handlowe Libero za 103 mln euro
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Nieruchomości
BPI Real Estate Poland kupuje biurowiec w Warszawie. Mogą tu powstać mieszkania
Nieruchomości
Jak się zmieniają nastroje na rynku mieszkań? Kto odpowiada za patodeweloperkę?
Nieruchomości
Sieć parków handlowych Vendo w Polsce sprzedana za 1,3 mld zł
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Klienci liczą, porównują, negocjują. „Nie można bawić się cenami”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama