Dwa miliony klientów w ciągu 1,5 godziny

Rynek tradycyjnych centrów handlowych jest nasycony. Inwestorzy stawiają więc na centra wyprzedażowe. Jest na nie miejsce na południu i w centrum Polski.

Aktualizacja: 24.06.2015 10:00 Publikacja: 24.06.2015 09:08

Centrum wyprzedażowe Outlet Toruń to kompleks handlowy powstający przy głównej drodze wyjazdowej z T

Centrum wyprzedażowe Outlet Toruń to kompleks handlowy powstający przy głównej drodze wyjazdowej z Torunia w kierunku Bydgoszczy

Foto: Materiały Inwestora

Czym są outlety? Podstawowym parametrem centrum wyprzedażowego, odróżniającym ten projekt od innych obiektów handlowych, jest oferta produktów o cenach minimum 30 proc. niższych niż w regularnych sklepach.

- Wyprzedażowe centra handlowe, zazwyczaj o powierzchni od 12 do 25 tys. mkw., zlokalizowane są najczęściej na gęsto zaludnionych obrzeżach aglomeracji, co pozwala na dotarcie nawet dwóch milionów klientów w przeciągu półtoragodzinnego czasu dojazdu. Tak szerokie zakreślenie strefy zasięgu jest niezbędne dla funkcjonowania obiektu o specyficznej funkcji wyprzedażowej – tłumaczą eksperci firmy CBRE, w swoim najnowszym raporcie „Wyprzedażowe centra handlowe – kolejny etap rozwoju rynku".

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Lex deweloper. Specosiedla ciągle zablokowane
Nieruchomości
Ghelamco wypłaciło odsetki, wyceny obligacji na Catalyst coraz lepsze
Nieruchomości
Rośnie nowy park handlowy w Gliwicach
Nieruchomości
Co dalej ze schronami na osiedlach? Rozporządzenie jeszcze w tym tygodniu
Nieruchomości
Kupić mieszkanie w rynkowym „dołku”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama