Reklama

Dwa miliony klientów w ciągu 1,5 godziny

Rynek tradycyjnych centrów handlowych jest nasycony. Inwestorzy stawiają więc na centra wyprzedażowe. Jest na nie miejsce na południu i w centrum Polski.

Aktualizacja: 24.06.2015 10:00 Publikacja: 24.06.2015 09:08

Centrum wyprzedażowe Outlet Toruń to kompleks handlowy powstający przy głównej drodze wyjazdowej z T

Centrum wyprzedażowe Outlet Toruń to kompleks handlowy powstający przy głównej drodze wyjazdowej z Torunia w kierunku Bydgoszczy

Foto: Materiały Inwestora

Czym są outlety? Podstawowym parametrem centrum wyprzedażowego, odróżniającym ten projekt od innych obiektów handlowych, jest oferta produktów o cenach minimum 30 proc. niższych niż w regularnych sklepach.

- Wyprzedażowe centra handlowe, zazwyczaj o powierzchni od 12 do 25 tys. mkw., zlokalizowane są najczęściej na gęsto zaludnionych obrzeżach aglomeracji, co pozwala na dotarcie nawet dwóch milionów klientów w przeciągu półtoragodzinnego czasu dojazdu. Tak szerokie zakreślenie strefy zasięgu jest niezbędne dla funkcjonowania obiektu o specyficznej funkcji wyprzedażowej – tłumaczą eksperci firmy CBRE, w swoim najnowszym raporcie „Wyprzedażowe centra handlowe – kolejny etap rozwoju rynku".

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Lokum Deweloper po konferencji: czekamy z ofertą mieszkań na poprawę warunków
Nieruchomości
Luksusowe mieszkania w Polsce kupują zagraniczni klienci
Nieruchomości
Mieszkaniowi debiutanci. Czego szukają na rynku pierwotnym
Nieruchomości
Archicom po konferencji: cel sprzedaży ok. 3 tys. mieszkań podtrzymany
Nieruchomości
Jawne ceny mieszkań. Wiele korzyści, ale są i „skutki uboczne”
Reklama
Reklama