Reklama
Rozwiń
Reklama

Robert Maraszek: Zamiast debaty mamy wciąganie deweloperów do rozgrywek politycznych

Potrzebujemy trwałej współpracy rządu, samorządów, sektora finansowego i branży budowlanej. Tylko w dialogu i przy wzajemnym zrozumieniu możemy wypracować realne mechanizmy ułatwiające dostępność mieszkań – mówi wiceprezes Inpro.

Publikacja: 31.07.2025 04:42

Robert Maraszek, wiceprezes spółki Inpro i członek zarządu Trójmiejskiego Związku Firm Deweloperskic

Robert Maraszek, wiceprezes spółki Inpro i członek zarządu Trójmiejskiego Związku Firm Deweloperskich

Foto: Mat. prasowe

Od lat konsekwentnie budujemy, inwestujemy, zatrudniamy, płacimy podatki i rozwijamy polską gospodarkę. To nie są puste hasła, bo za nimi stoją konkretne liczby, konkretne miejsca pracy i konkretne rodziny, które znalazły dach nad głową dzięki naszej działalności. Naszą ambicją jest trwały, zrównoważony rozwój rynku mieszkaniowego, który będzie dostępny, zdrowy i stabilny. Założenia te są konsekwentnie realizowane zarówno przez poszczególne firmy, jak Inpro, która od blisko 40 lat uczestniczy w rozwoju rynku mieszkaniowego, jak i przez branżę pojmowaną jako całość, działającą na rzecz odpowiedzialnego budownictwa.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Nieruchomości
Gdzie w Polsce jest najwięcej niedrogich mieszkań
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Hillwood Polska kupuje magazyny za 100 mln euro
Nieruchomości
Popyt na nowe mieszkania nie słabnie. Są zmiany w cennikach
Nieruchomości
Nowe mieszkania. Koniec dwucyfrowych wzrostów cen
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Podaż biur w Warszawie zmalała. Luka się pogłębia
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama