Aby przyszedł i najemca, i klient

Zróżnicowanie oferty i dopasowanie jej do profilu mieszkańców - to priorytet dla właścicieli galerii handlowych. Nawet do małych miast ściągają znane marki.

Aktualizacja: 11.04.2016 16:46 Publikacja: 11.04.2016 16:32

Rynek centrów handlowych jest coraz bardziej nasycony. Tylko w 2015 r. w Polsce przybyło około 560 tys. mkw. Preferencje klientów zmieniają się m.in. w zależności od regionu i wielkości miasta. Podczas gdy w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców popularne są duże, wielopoziomowe centra handlowe, to w mniejszych ośrodkach lepiej sprawdzi się format parterowego obiektu, często z wejściem do sklepu z parkingu - twierdzą eksperci.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
10,2 mln euro kredytu na ukończenie magazynu pod Warszawą
Nieruchomości
Inwestorzy zameldują się na rynku magazynów?
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce
Nieruchomości
Na jakie mieszkania nas stać? Jaki jest wybór lokali na przeciętną kieszeń?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Katowice przyciągają coraz więcej firm z branży IT. Czym kusi miasto?