Reklama

Aby przyszedł i najemca, i klient

Zróżnicowanie oferty i dopasowanie jej do profilu mieszkańców - to priorytet dla właścicieli galerii handlowych. Nawet do małych miast ściągają znane marki.

Aktualizacja: 11.04.2016 16:46 Publikacja: 11.04.2016 16:32

Rynek centrów handlowych jest coraz bardziej nasycony. Tylko w 2015 r. w Polsce przybyło około 560 tys. mkw. Preferencje klientów zmieniają się m.in. w zależności od regionu i wielkości miasta. Podczas gdy w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców popularne są duże, wielopoziomowe centra handlowe, to w mniejszych ośrodkach lepiej sprawdzi się format parterowego obiektu, często z wejściem do sklepu z parkingu - twierdzą eksperci.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Ceny mieszkań nie rosną, ale część klientów wciąż odkłada zakupy
Nieruchomości
Na rynku mieszkań bez upałów
Nieruchomości
Ile mieszkań zbudowały Społeczne Inicjatywy Mieszkaniowe?
Nieruchomości
Parcela pod dom kosztuje czasem fortunę
Nieruchomości
Betony Baumit w nowoczesnym budownictwie: trwałość i wszechstronność
Reklama
Reklama