Reklama

Zgoda blankietowa klienta nie wiąże

Deweloper chce, byśmy w ciemno zgodzili się na inwestycję obok naszego osiedla. Mamy się też zrzec karnych odsetek za opóźnienie w oddaniu mieszkań – mówią nabywcy lokali na osiedlu Słoneczna Leśniczówka w Warszawie. Firma wyjaśnia.

Aktualizacja: 15.12.2020 21:46 Publikacja: 15.12.2020 21:00

Słoneczna Leśniczówka w Warszawie. Część nabywców mieszkań alarmuje, że deweloper chce im narzucić n

Słoneczna Leśniczówka w Warszawie. Część nabywców mieszkań alarmuje, że deweloper chce im narzucić niekorzystne zapisy

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Klienci alarmują, że od akceptacji takich zapisów firma uzależnia podpisywanie aktów przenoszących własność mieszkań, za które zapłacili. Deweloper Słonecznej Leśniczówki – Projekt Wawel Service Warszawa – podkreśla, że nie wszyscy klienci zapisy kwestionują. W rozmowie z „Rzeczpospolitą" zapowiada, że je złagodzi.

Dwa bloki z ponad 120 mieszkaniami przy ul. Leśniczówka w Wawrze to jednoetapowa inwestycja. Nasz czytelnik (nazwisko do wiadomości redakcji) lokal na tym osiedlu kupił w 2019 r. – Budynki już stały – opowiada. – Klucze mieliśmy dostać w I kw. tego roku, a akty notarialne przenoszące na nas własność lokali miały być podpisywane nie później niż w czerwcu. Takie terminy firma podała w umowie deweloperskiej. Nie dotrzymała ich – podkreśla.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Echo Investment sprzedało centrum handlowe Libero za 103 mln euro
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Nieruchomości
BPI Real Estate Poland kupuje biurowiec w Warszawie. Mogą tu powstać mieszkania
Nieruchomości
Jak się zmieniają nastroje na rynku mieszkań? Kto odpowiada za patodeweloperkę?
Nieruchomości
Sieć parków handlowych Vendo w Polsce sprzedana za 1,3 mld zł
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Klienci liczą, porównują, negocjują. „Nie można bawić się cenami”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama