Aktualizacja: 12.12.2024 09:27 Publikacja: 23.01.2022 19:43
Foto: Mat. prasowe
Firma K-Flex Polska to producent materiałów izolacyjnych i akustycznych. Wszystkie obiekty spółki w Polsce wybudowała w Uniejowie firma Panattoni. Deweloper dostarczył dotychczas cztery budynki o łącznej powierzchni 59,3 tys. mkw. Pierwsza hala powstała w 2014 roku. W ramach inwestycji BTS (czyli na konkretne zamówienie) powstało 16 tys. mkw. powierzchni magazynowej. Ostatnia inwestycja dla K-Flex została zakończona na przełomie 2020 i 2021 roku. To kolejne 9,3 tys. mkw. powierzchni.
Teraz deweloper dostarczy 6,5 tys. mkw. K-Flex w marcu skorzysta z 15-metrowego obiektu wysokiego składowania. Nowa hala pozwoli on na obsługę klientów z branży budowlanej. Obie firmy planują już kolejne etapy rozbudowy kompleksu w Uniejowie.
Popyt na magazyny jest ogromny. I nie spadnie. Ale problemy z gruntami mogą wpłynąć na wydłużenie czasu budowy.
Nieruchomości logistyczne i produkcyjne nie dały się pandemii. Magazyny są rozchwytywane przez inwestorów, kompresja stóp kapitalizacji postępuje.
Klient chce dziś mieć towar jak najszybciej. W błyskawicznym dostarczaniu produktów pod drzwi mają pomóc tzw. ciemne sklepy, czyli nieduże magazyny.
Zamówiony towar klient chce mieć natychmiast. W miastach jak grzyby po deszczu rosną małe hale. To już istny boom.
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Rynek potrzebuje nowych hal magazynowych. Popyt nakręca e-handel. Zyskują także miejskie obiekty. Deweloperzy podbijają kolejne rynki.
Chińscy dostawcy informują, że lada dzień Rosja poluzuje ograniczenia w kolejowym tranzycie z Chin do Europy.
Kolej niemiecka, Deutsche Bahn, uruchomiła pakiety turystyczne, które łączą przejazd koleją z noclegami w hotelu. W ofercie znalazły się wypady do dużych miast, a pierwszymi partnerami przedsięwzięcia zostali niemieccy touroperatorzy.
W nowym rozkładzie jazdy 2024/2025 wchodzącym w życie w sobotę 15 grudnia kolej zapowiada rekordowe czasy przejazdów, więcej połączeń, wygodniejsze pociągi. Kilka miast straci jednak dostęp do pendolino.
Rekordowe sumy zainwestuje także w porty morskie i lotniska. Zapewnia, że są pieniądze na budowę CPK.
Polityka Banku Rosji dobija rosyjski transport drogowy. Większość rosyjskich firm zajmujących się przewozami towarowymi zakończy rok 2024 stratami, a około 30 proc. z nich grozi bankructwo. Jedynym ratunkiem jest szara strefa.
Listopad był szesnastym miesiącem spadków rejestracji przyczep i naczep. Na horyzoncie nie widać żadnych śladów poprawy.
Wyższe zyski, wyższa marża, tańsze paliwo i pełne samoloty. To dlatego w tym roku europejskie linie lotnicze zarobią na każdym przewiezionym pasażerze 8,2 dolara.
Rzeszowskie centrum logistyczno-przemysłowe dostarczy na rynek ponad 52 tys. mkw. powierzchni magazynowej i biurowej.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas