Jak informuje Mayland, deweloper i zarządca obiektów handlowych, Kaufland zajmie w Forcie Wola ponad 3 tys. mkw. powierzchni. To pierwszy sklep tej marki w galeriach zarządzanych przez Mayland Real Estate.

- W komercjalizacji Fortu Wola mocny nacisk kładziemy na segment produktów spożywczych. Kaufland świetnie wpisuje się nie tylko w te oczekiwania, ale również w realizowaną przez nas w Forcie Wola filozofię convenience – mówi cytowany w komunikacie Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji i członek zarządu Mayland Real Estate, dewelopera będącego właścicielem obiektu. - Wielkość sklepu jest idealna dla Nowego Fortu Wola. Pozwoli nam na zagospodarowanie pozostałej powierzchni na inne branże jak np. wyposażenie domu, sport rozrywka. Dodatkowo stale powiększający się cachment, zamknięcie konkurencyjnych obiektów na ul. Połczyńskiej pomaga naszej inwestycji.

Dodaje, że w Nowym Forcie Wola trwają intensywne prace modernizacyjne związane z przekształceniem centrum handlowego pierwszej generacji w wygodne miejsce codziennych zakupów.

Mayland Real Estate zakłada, że będzie to centrum przede wszystkim dla klientów z najbliższej okolicy, co, jak tłumaczy firma, jest związane z bardzo dużym potencjałem centrum w tzw. „strefie 5 minut”.

- Podczas prac związanych z modernizacją i komercjalizacją obiektu szczególny nacisk kładziemy na najnowsze trendy w branży. Dużo uwagi poświęcamy komfortowi kupujących, a oferta handlowa ma być silnie reprezentowana (oprócz artykułów spożywczych) przez segmenty artykułów gospodarstwa domowego, usług i fashion. Zajmą one ponad 60 proc. z 23 tys. mkw. GLA naszego obiektu – zapowiada Grzegorz Latała.

Mayland to deweloper i zarządca dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995 r. jako spółka Grupy Casino. Mayland oddał do użytku Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie Górniczej, Jantar w Słupsku oraz Rivierę w Gdyni i Serenadę w Krakowie.