Reklama

Murapol nie stroni od promocji mimo silnego popytu

Deweloper o największym w Polsce zasięgu geograficznym w I kwartale zwiększył sprzedaż mieszkań o 17 proc. Duzi gracze umiejętnie wykorzystują dobrą koniunkturę.

Publikacja: 08.04.2021 21:00

Murapol nie stroni od promocji mimo silnego popytu

Foto: materiały prasowe

W I kwartale deweloper budujący w kilkunastu miastach sprzedał 779 mieszkań, o 17 proc. więcej niż rok wcześniej. Spółka wprowadziła w tym czasie do oferty aż 2,1 tys. lokali, co powiększyło dostępny dla klientów zasób do ponad 4 tys. W ciągu trzech pierwszych miesięcy br. Murapol przekazał również klientom klucze do 452 lokali, o 12 proc. więcej rok do roku. W całym 2020 r. firma sprzedała 2,72 tys. mieszkań, o 5,2 proc. mniej niż rok wcześniej, i przekazała 2,92 tys., o 6,5 proc. mniej rok do roku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama