Spór centrów handlowych o pylon z reklamą

Nie ma przepisów mówiących, w jakiej odległości od sąsiedniej działki powinien stanąć pylon reklamowy galerii handlowej. Dlatego trudno ustalić, czy wpływa on na nieruchomość położoną tuż obok.

Publikacja: 29.06.2018 02:19

Prezydent Gdańska udzielił pozwolenia na budowę pylonu reklamowego dla jednej z trójmiejskich galerii handlowych. Zaprotestowała spółka, do której należała sąsiednia nieruchomość. Znajdowało się na niej również centrum handlowe. Według spółki pylon na działce obok będzie znajdował się tylko dwa metry od granicy z jej działką i zasłoni reklamę należącego do niej centrum handlowego. Jej zdaniem inwestor może spokojnie w innym miejscu postawić pylon. Dzięki temu jej reklama byłaby dobrze widoczna.

Pozostało 85% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Nieruchomości
Rząd przyjął program tanich kredytów. Klienci już rezerwują odpowiednie mieszkania
Nieruchomości
Wielki recykling budynków nabiera tempa. Troska o środowisko czy o portfel?
Nieruchomości
Opada gorączka, ale nie chęci
Nieruchomości
Klienci czekają w blokach startowych
Nieruchomości
Kredyty mieszkaniowe: światełko w tunelu